. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14749 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 | 16:39 ب.ظ

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان:

۱۱ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان استان کرمان در ۴ ماهه نخست امسال پرداخت شد

به گزارش سایت کنارصندل ،مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۹۰۷ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان استان کرمان در ۴ ماهه نخست امسال خبرداد.    یحیی صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: در راستای سیاست‌های کمیته امداد که ایجاد اشتغال و توانمندسازی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۹۰۷ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان استان کرمان در ۴ ماهه نخست امسال خبرداد.

IMG_9989

 

 یحیی صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: در راستای سیاست‌های کمیته امداد که ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌هاست در قلعه‌گنج کارهایی انجام شده تا در معرض دید مددجویان این نهاد قرار گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: در این شهرستان به شکل نمادین ۱۰۰ دستگاه نیسان زامیاد به مبلغ ۳ میلیارد تومان  و ۵۰ دستگاه تراکتور به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از منابع قرض‌الحسنه به شهرهای مختلف جنوب کرمان تحویل داده شد.

IMG_9973

IMG_9962

 

وی با اشاره برپایی نمایشگاه دستاوردهای مدد جویان کمیته امداد در شهرستان قلعه‌گنج تصریح کرد: فرصت ما در این شهرستان بسیار محدود بود و از نظر تنوع تعداد طرح‌های این منطقه بسیار زیاد است و امروز نتوانسته‌ایم در این مدت زمان کوتاه آنها را به نمایش بگذاریم.

 

صادقی تصریح کرد: امیدواریم در یک موقعیت مناسب نمایشگاهی مفصل از طرح‌های اشتغال کمیته امداد این منطقه را به نمایش بگذاریم.

IMG_9960

 

وی با بیان اینکه سال گذشته در استان کرمان ۵۲۴۰ شغل ایجاد شده است، عنوان کرد: این تعداد شغل به ارائه مبلغ ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات از منابع بانکی و صندوق اشتغال کمیته امداد ایجاد شده است.

 

صادقی بیان کرد: در سال گذشته ۱۴۹۳ تخته فرش به متراژ ۶۵۳۹ متر مربع توسط قالیبافان کمیته امداد بافته شده که این تعداد فرش به مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

 

IMG_9874

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان در چهار ماهه نخست سال جاری ۹۰۷ فقره تسهیلات به ارزش  11 میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: امسال ۴۴۸ تخته فرش به متراژ ۳۷۲۳ متر مربع به ارزش ۲ میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان در این مدت بافت شده است.

 صادقی در پایان از اختصاص قائم مقامی به کمیته امداد جنوب کرمان خبر داد .

IMG_9956

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =