افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در سال ۹۵ نشان از توجه دولت به مسائل فرهنگی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،فرماندار شهرستان جیرفت گفت: افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در سال ۹۵ نشان از توجه دولت به مسائل فرهنگی است و در این راستا اعتبارات این حوزه بیش از دو برابر شده است.

ContentImages_24679

 

احمد امینی روش در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان گفت: نگاه ویژه به آموزش و پرورش همچنان در دستور کار دولتمردان است.
 


وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت افزود: خدمات ارایه شده دولت و نظام در هفته دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
 


وی با بیان این مطلب که اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان سامادهی شده شود خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی در این راستا تلاش خود را انجام داده اند و در ادامه نیز با برنامه های متنوع سعی کنند دانش آموزان از اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

ContentImages_24678

 

امینی روش ضمن قدر دانی از تلاش مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت برای به ثمر نشستن زحمات آنها در قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری بیان کرد: کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان این شهرستان نشان از تلاش مجموعه آموزش و پرورش دارد و این ثمره فعالیت هزاران معلم است.
 

 
وی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی و خیران باعث پیشرفت تعلیم و تربیت می شود و باید از این بخش ها در راستای ارتقا سطح علمی و فرهنگی و همچنین احداث مدارس بیش از گذشته بهره ببریم.

 

فراندار شهرستان جیرفت گفت: ریشه کنی بی سوادی یکی از اولویت های مهم دولت در آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی است.

 

ContentImages_24685 ContentImages_24683 ContentImages_24682 ContentImages_24681 ContentImages_24679 ContentImages_24677 ContentImages_24686

 

انتهای پیام/.