. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14777 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 | 07:30 ق.ظ

کمبود و نبود دستگاه‌های آتش‌نشانی در بخش مرکزی جیرفت

نخلستان دهستان خاتون‌آباد جیرفت طعمه حریق شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل ،بخشدار مرکزی جیرفت گفت: چهارمین نخلستان دهستان خاتون‌آباد در بخش مرکزی جیرفت طعمه حریق شد و بیش از ۶۰ اصله درخت نخل در آتش سوخت.   منصور نعمتی اظهار داشت: عصر امروز بی‌احتیاطی در آتش زدن ضایعات درختان خرما در نخلستان و عدم کنترل آتش سبب سوختن بیش از ۶۰ اصله درخت […]

به گزارش کنارصندل ،بخشدار مرکزی جیرفت گفت: چهارمین نخلستان دهستان خاتون‌آباد در بخش مرکزی جیرفت طعمه حریق شد و بیش از ۶۰ اصله درخت نخل در آتش سوخت.

۱۳۹۵۰۵۲۷۰۰۰۸۹۵_PhotoL

 

منصور نعمتی اظهار داشت: عصر امروز بی‌احتیاطی در آتش زدن ضایعات درختان خرما در نخلستان و عدم کنترل آتش سبب سوختن بیش از ۶۰ اصله درخت نخل در چهارمین نخلستان دهستان خاتون‌آباد در بخش مرکزی جیرفت شد.

 

وی، کمبود و نبود دستگاه‌های آتش‌نشانی در بخش مرکزی جیرفت و بی‌احتیاطی کشاورزان را خطرساز دانست. و افزود: مستهلک بودن دستگاه‌های آتش‌نشانی جیرفت و گستردگی منطقه هم امدادرسانی را توسط آتش‌نشانی شهرداری جیرفت با مشکل رو به‌رو کرده است.

 

بخشدار مرکزی جیرفت از کشاورزان و نخلداران خواست با توجه به فراهم بودن شرایط برای آتش‌سوزی در نخلستان‌ها از آتش‌زدن ضایعات درختان نخل در باغ‌ها خودداری کنند.

۱۳۹۵۰۵۲۷۰۰۰۸۹۷_PhotoL

 

نعمتی اظهار کرد: این آتش‌سوزی با کمک مردم و به‌صورت دستی و خودروهای آتش‌نشانی شهرداری پس از دو ساعت مهار شد

 

وی بیان کرد: در صورت عدم همکاری مردم و هدایت آب چاه به محل آتش‌سوزی امکان انتقال آتش به باغ‌های مجاور وجود داشت.

 

بخشدار مرکزی جیرفت با توجه به گستردگی منطقه خواستار استقرار و ایجاد یک واحد اطفای حریق در حوزه بخش مرکزی جیرفت با مشارکت دهیاری‌ها شد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =