بیمارستان ۲۴ تختخوابی رودبارجنوب، بهمن ماه امسال به بهره برداری می‌رسد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی بعدازظهر دیروز در ادامه سفر سه روزه خود به استان کرمان، با حضور استاندار کرمان از روند احداث بیمارستان ۲۴ تختخوابی رودبار جنوب بازدید کرد.

IMG_0293

 

وی همچنین در مرکز سلامت شهری رودبار جنوب حضور یافته و ضمن دیدار با پزشکان این مرکز و بررسی وضعیت درمانی این شهرستان با آنها گفت‌وگو کرد.

 

وزیربهداشت در این دیدار با بیماران ژنتیکی پروانه ناشی از ازدواج فامیلی در این شهرستان گفت: باید از شیوع این بیماری در رودبار جلوگیری کرد.

 

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی  با بیان اینکه انجمن فعالی در زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری در تهران تشکیل شده است خاطرنشان کرد: برای بررسی جوانب مختلف این بیماری در رودبار در اسرع وقت اکیپی از متخصصین این انجمن به رودبار جنوب اعزام میشود.

IMG_0297

 

 محمدساردویی ظهر دیروز در حاشیه بازید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان رودبار اظهار داشت: این بیمارستان با ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا، ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان داشت: این بیمارستان ۲۴ تختخوابی رودبار جنوب آماده دریافت تجهیزات است و همچنین ۴۵۰ متر مربع ساختمان جنبی آن است و  12 هزار متر مربع محوطه‌سازی این بیمارستان صورت گرفته است.

 

وی در پایان گفت:  بیمارستان ۲۴ تختخوابی رودبارجنوب با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است که ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد

IMG_0308

انتهای پیام/.