. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14790 تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | 04:08 ق.ظ

وزیر بهداشت:

تأمین مجوز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان جیرفت / وزارت راه و شهرسازی می‌تواند عملیات عمرانی آن را شروع کند

به گزارش کنارصندل ،وزیر بهداشت از تأمین مجوز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی می‌تواند عملیات عمرانی این بیمارستان را شروع کند.   سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر دیروز در بازدید از حوزه بهداشت و درمان شهرستان جیرفت اظهار داشت: در بازدید از طرح‌های درمانی جیرفت […]

به گزارش کنارصندل ،وزیر بهداشت از تأمین مجوز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی می‌تواند عملیات عمرانی این بیمارستان را شروع کند.

IMG_9975

 

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر دیروز در بازدید از حوزه بهداشت و درمان شهرستان جیرفت اظهار داشت: در بازدید از طرح‌های درمانی جیرفت حداقل ۵۰ درصد تخت بیمارستانی مورد نیاز در بیمارستان این شهرستان کم است.

 

وی از تأمین مجوز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: وزارت راه و شهرسازی می‌تواند عملیات عمرانی آن را شروع کند.

 

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در این شهرستان طرح‌های توسعه متعددی وجود دارد اما کافی نیست تصریح کرد: بیمارستان شهرستان عنبرآباد در آینده نزدیک افتتاح می‌شود که این امر مهم بخشی از بار بیمارستان جیرفت را کمتر میکند.

IMG_9980

 

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه  بیمارستان رودبار جنوب نیز باید تجهیز و به بهره‌برداری برسد بیان کرد: همچنین بیمارستان کهنوج شرایط مناسبی ندارد و باید فکری برای این شهرستان شود.

 

وی افزود: بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی افزایش پیدا می‌کند که ۵۰ تخت آن ویژه بانوان اختصاص و یا بخشی از بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت به بخش زنان اختصاص داده می‌شود

 

بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) دوم بیمارستان امام خمینی (ره)جیرفت روز جمعه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید

.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت گفت: بخش دوم مراقبت های ویژه این بیمارستان با ۱۰ تخت و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است

.

قاسم امیر محمودی ادامه داد: با راه اندازی تخت های جدید در بخش آی سی یو این بیمارستان تعداد تخت های این بخش به ۲۰ تخت افزایش یافته است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت ۸۵ درصدی بخش MRI، این بخش با ۱۸۵ متر مربع زیربنا طی سال جاری به بهره برداری می رسد

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اوژانس ۱۱۵ شهری شماره سه جیرفت را افتتاح کرد

 

IMG_9988 IMG_9992 IMG_9987 IMG_0004

 

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی علی آباد جیرفت نیز با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی به بهره‌برداری رسید.

 

IMG_0032 IMG_0028 IMG_0047 IMG_0048

 

وی در بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت کلنگ آغاز عملیات اجرایی بخش بلوک زایمانی این بیمارستان را بر زمین زد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بخش بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی (ره) با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

IMG_9668 IMG_9677

محمدرضا محمدی افزود: این بیمارستان ۱۲۰ تخت مصوب دارد که با توجه به جمعیت زیر پوشش جنوب کرمان، ۲۲۷ تخت برای خدمت رسانی به مردم این منطقه در آن ایجاد شده است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز از هتلینگ بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت، بخش ارتوپدی، بخش اطفال، بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU)، بخش ویژه مراقبت از بیماران قلبی (CCU)، ساختمان اورژانس ۱۱۵، بخش ام آر آی کلینیک تخحصصی امام خمینی (ره) دیدن کرد.

 

همچنین عملیات اجرایی مرکز بهداشتی درمانی روستای جنگل آباد آغاز شد.

 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای احداث این مرکز هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و با ۴۷۰ مترمربع زیربنا احداث می شود.

 

IMG_0011IMG_0009

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کلینیک تخصصی این دانشگاه و بیمارستان زنان و زایمان آیت الله کاشانی جیرفت نیز بازدید کرد.

 

رئیس بیمارستان زنان و زایمان آیت الله کاشانی جیرفت در حاشیه این بازدید گفت: این زایشگاه دارای ۱۷ واحد و یکهزار و ۳۰۰ مترمربع زیربناست.

 

لیلا عارفی ادامه داد: یکی از مهمترین کمبودهای این بیمارستان نبود بخش آی سی یو ویژه نوزادان است.

 

وی گفت: یکی دیگر از کمبودهای این بیمارستان با توجه به حجم مراجعه کنندگان کمبود تخت های زایمانی است.

 

وی افزود: بیمارستان آیت الله کاشانی دارای ۹۶ تخت است که هفت پزشک متخصص، دو پزشک اطفال و سه پزشک بیهوشی در آن مشغول به ارائه خدمات هستند.

IMG_9986 IMG_9971 IMG_9985

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =