. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14976 تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 | 09:53 ق.ظ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد:

افتتاح ۵۵ پروژه کشاورزی منطقه همزمان با هفته دولت

به گزارش سایت کنارصندل، سید یعقوب موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: با فرا رسیدن این هفته ۵۵ پروژه کشاورزی در منطقه جنوب کرمان به بهره‎برداری می‎رسد. وی بیان داشت: برای افتتاح این پروژه‎ها مبلغ ۳۶۸ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است تا بتوان، […]

به گزارش سایت کنارصندل، سید یعقوب موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: با فرا رسیدن این هفته ۵۵ پروژه کشاورزی در منطقه جنوب کرمان به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بیان داشت: برای افتتاح این پروژه‎ها مبلغ ۳۶۸ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است تا بتوان، خدمات بهتری به مردم به ویژه کشاورزان ارائه داد.

موسوی میزان اشتغالزایی این طرح‎ها را ۵۱۳ نفر ذکر و تصریح کرد: با بهره‎برداری از این ۵۵ پروژه ۲۷۷ خانوار از مزایای آن‎ها بهره‎مند می‎شوند.

وی افزود: پروژه‎های اجرای سیستم‎های نوین آبیاری، احداث باغ مادری و گیاهان دارویی، دامی، صنایع کشاوری و همچنین پروژه شیلات در این هفته به بهره‎برداری می‎رسند.

موسوی عنوان کرد: در بخش آب و خاک با اجرای ۲۹ طرح با اعتبار ۹۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال برای ۲۴۸ نفر اشتغالزایی و ۲۳۳ خانوار از خدمات آن‎ها بهره‎مند می‎شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: همچنین احداث دو باغ مادری و گیاهان دارویی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال موجب اشتغالزایی ۱۰ نفر و بهره‎مندی ۹ خانوار می‎شود.

وی اعتبار پنج طرح بخش تولیدات دامی را ۲۸ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال خواند و گفت: اشتغالزایی ۱۲۶ نفری و بهره‎مندی ۱۷ خانوار حاصل راه‎اندازی این طرح‎ها است.

موسوی از افتتاح ۱۸ طرح صنایع کشاورزی با اعتبار ۲۴۲ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال خبر داد و اضافه کرد: با افتتاح این طرح‎ها ۱۲۷ نفر مشغول به کار شده و ۱۷ خانوار از مزایای آن‎ها بهره می‎برند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک مورد پروژه بخش شیلات با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال، اشتغالزایی دو نفر و بهره‎مندی یک خانوار در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نه =