. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 14960 تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 | 09:09 ق.ظ

پس از سفر وزیر بهداشت, جلسه شورای اداری رودبار جنوب برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل, عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه اگر دولتی ارزش ها را رعایت کند پایدار است افزود: علت پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشی بودن آن است. وی در ادامه اظهار داشت دشمنان نظام اسلامی ایران با روش های مختلف از جمله ترور […]

به گزارش سایت کنارصندل, عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه اگر دولتی ارزش ها را رعایت کند پایدار است افزود: علت پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشی بودن آن است.

وی در ادامه اظهار داشت دشمنان نظام اسلامی ایران با روش های مختلف از جمله ترور ،جنگ و تحریم سعی در ساقط کردن این نظام داشتند اما ایثارگری ها و فداکاری های مردم و مسئولان نگذاشت یک وجب از خاک کشور به یغما برود.

فرماندار رودبارجنوب ادامه داد: در طول سه سال اخیر ولایت پذیری دولت و شخص دکتر روحانی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی همچنین بیان داشت نظام مقتدر اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری تمامی تحرکات را خنثی کرده است.

وی در خصوص هفته دولت و خدمات انجام شده افزود: مدیران و مسئولان خدمات انجام شده نظام و دولت را به مردم بازگو کنند.

وی تصریح کرد خدمات فعلی حاصل تعامل مدیران و ائمه جمعه است و مدیران و مسئولان باید همانند گذشته با ائمه جمعه هم صدا و هم گام باشند.

ناوکی با بیان اینکه ما در دولت تدبیر و امید با تکیه بر فرامین رهبری حرکت میکنیم افزود:راه نجات کشور ،اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی باید در ذهن و فکر همه مدیران نهادینه شود و در این خصوص جامعه دانشگاهی و آموزش و پرورش باید طلایه دار باشند.

فرماندار رودبار با اشاره به برنامه های در دست اقدام جهت توسعه اقتصادی رودبارجنوب بیان داشت باتدبیر خردمندانه استاندارمحترم و وجود قرارگاه خاتم الانبیا و چند شرکت دیگر توسعه این منطقه دست یافتنی است.

وی سفر وزیر بهداشت و درمان را پرخیر برکت عنوان کرد و افزود۸۰میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان درنظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب در خصوص پروژه های قابل و افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت گفت:۵۷پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر۷۴۰میلیارد ریال در رودبارجنوب افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

۰۰۰۰۰۰۱۲ (۷)~۲۰۰۰۰۰۰۱۲ (۵)~۲

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 16 =