. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15014 تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 | 21:28 ب.ظ

با حضور استاندار کرمان از خبرنگاران جنوب استان تجلیل شد

به گزارش سایت کنارصندل, درمراسم با شکوهی که صبح روز جمعه ۲۹ مرداد ماه جاری به همت خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در محل سالن کنفرانس فرمانداری جیرفت تشکیل شد از تعداد ۷۵ نفر از خبرنگاران واصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان و علوم […]

به گزارش سایت کنارصندل, درمراسم با شکوهی که صبح روز جمعه ۲۹ مرداد ماه جاری به همت خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در محل سالن کنفرانس فرمانداری جیرفت تشکیل شد از تعداد ۷۵ نفر از خبرنگاران واصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی کشور به جنوب استان صورت پذیرفت؛ رزم حسینی استاندار کرمان وجمعی از مدیران کل و مسؤلین محلی حضور داشتند.

استاندار کرمان در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه خطیر اطلاع رسانی ونقش خبر نگار در پیشبرد اهداف توسعه اظهار داشت: نظر به ظرفیت موجود رسانه ها در جنوب استان و نقش تاثیر گذار آنها در تعامل با مدیران اجرائی ؛می طلبد با افزایش سطح دانش رسانه ای خلاء های موجود عرصه اطلاع رسانی را مرتفع گردد.

رزم حسینی افزود نگاه ما در استان در بخشهای مختلف نگاهی متوازن است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستانهای مختلف استان ازجمله قلعه گنج و رودبار واقدامات چشمگیری که در حوزه صنعت ومعدن خصوصا درمعدن تیتانیوم کهنوج صورت گرفته است خاطر نشان کرد این خدمات نظام مقدس اسلامی است که جا دارد از چشم کنجکاو اهالی رسانه پوشیده نماند.
دکتر بختیار مجاز رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب استان کرمان نیز طی سخنانی به اهمیت نقش رسانه در تاثیر شگرف در ابعاد مختلف جامعه پرداخت واظهار داشت:وقتی که رسانه و مطبوعات دردنیا به عنوان رکن چهارم دموکراسی مطرح می باشند.وقتی که تاثیر رسانه را از بمب اتم قوی تر وموثر تر توصیف می کنند.وقتی که دردنیای پیچیده امروز حرکت نرم جای خود رابه ابزار نظامی وسخت افزاری داده است می طلبد شان وجایگاه این قشر پر تلاش وتاثیر شگرفی که در ابعاد سیاسی،اقتصادی،امنیتی واجتماعی درجامعه دارد؛ بیشترمورد توجه مدیران محترم اجرائی قرار گیرد.
مجاز افزود جنوب استان بابرخوردای از ۴۰ نشریه وسایت خبری ظرفیت منحصر به فردی را نسبت به بسیاری از استانهای کشور دارد که در همین راستا با تشکیل نهاد صنفی خانه مطبوعات جنوب امروزه این قشر پر تلاش دررفع مشکلات حوزه اطلاع رسانی و وحدت رویه در بیان مطالبات مردم ورفع دغدغه های صنفی دورهم جمع شده اند.
رئیس خانه مطبوعات جنوب استان کرمان ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در استان وقدردانی از استاندار کرمان به لحاظ مساعدت،همکاری وحضور درجلسه تجلیل از خبرنگاران افزود:حجم عظیم پیامکهای ارسالی روزانه به خبرنگاران ودعوت انها به جلسات وبرنامه ها حاکی از تلاشهای شبانه روزی مدیریت استان درکلیه شهرستانهاست.
رئیس خانه مطبوعات جنوب در پایان ضمن تشکر ازامینی روش فرماندار جیرفت به لحاظ همکاری صمیمانه در برپائی این مراسم مواردی را به عنوان مطالبات اهالی رسانه مطرح واز استاندار کرمان تقاضا نمود تا مورد توجه قرار گیرد:
-تشکیل اتاق فکر ازنخبگان وصاحب نظران جنوب استان جهت مشاوره در حل مشکلات
-ارتباط با اهالی رسانه از طریق نشست های خبری مستمر
-دستور رسیدگی به مطالبات مردم وتیتر اخبار رسانه ها در مورد معضل تالاب جازموریان ، مشکلات آب،میراث فرهنگی، مشکلات کشاورزان ومشکلات حوزه بهداشت ودرمان
-رفع مشکلات صنفی خبرنگاران وضرورت تامین زمین واحداث ساختمان خانه مطبوعات وتعاونی مسکن خبر نگاران
-تسهیل تعامل دوسویه اصحاب رسانه با مدیران اجرائی
لازم به ذکر است دراین مراسم رزم حسینی استاندار کرمان ضرورت برنامه ریزی برای تشکیل نشست خبری با کلیه اصحاب رسانه جنوب استان کرمان را درآینده نزدیک به عظیمی زاده مدیر کل روابط عمومی استانداری که دراین جلسه حضور داشت ابلاغ نمود.
unnamed

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =