. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15008 تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 | 16:08 ب.ظ

ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای جیرفت باستان آغاز شد

به گزارش سایت کنارصندل، موسس هنرستان فنی و حرفه ای جیرفت باستان گفت: ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای غیردولتی جیرفت باستان آغاز شد. دکتر احمد مهدی پور در جمع خبرنگاران افزود: با هدف ارتقاء سطح آموزش های عملی و آکادمیک با پیشرفته ترین شیوه های نوین تدریس، کارگاه های مجهز و تجهیزات به […]

به گزارش سایت کنارصندل، موسس هنرستان فنی و حرفه ای جیرفت باستان گفت: ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای غیردولتی جیرفت باستان آغاز شد.

دکتر احمد مهدی پور در جمع خبرنگاران افزود: با هدف ارتقاء سطح آموزش های عملی و آکادمیک با پیشرفته ترین شیوه های نوین تدریس، کارگاه های مجهز و تجهیزات به روز راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: این هنرستان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از بین دانش آموزان علاقمند به رشته های الکتروتکنیک، حسابداری، ساختمان، کامپیوتر و مکانیک خودرو هنرجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه این هنرستان مجهز به امکانات و تجهیزات به روز خواهد بود بیان داشت:هدف، تربیت تکنیسین ها و فارغ التحصیلانی است که بتوانند علاوه بر دارا بودن مهارت در دوره های بالاتر مانند مقطع دکترا ادامه تحصیل داده و نوآوری های لازم هم در این عرصه ها داشته باشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =