. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15136 تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 | 11:21 ق.ظ

در دومین روز هفته دولت:

با افتتاح ۸ طرح هادی روستایی در رودبار جنوب زمینه خدمات رسانی بهتر برای مردم فراهم شد

به گزارش سایت کنارصندل, فرماندار رودبار جنوب در دومین روز از هفته دولت با افتتاح ۸ طرح هادی روستایی زمینه توسعه و خدمات رسانی بهتر را برای بیش از هزار و هفتصد خانوار در روستاهای سعید آباد، چاه ابراهیم، چاه دشت، تکل حسن، حاجی آباد، شهیدآباد، مرادآباد ۲ و شهرک سلمانیه روستایی فراهم کرد.  ناوکی […]

به گزارش سایت کنارصندل, فرماندار رودبار جنوب در دومین روز از هفته دولت با افتتاح ۸ طرح هادی روستایی زمینه توسعه و خدمات رسانی بهتر را برای بیش از هزار و هفتصد خانوار در روستاهای سعید آباد، چاه ابراهیم، چاه دشت، تکل حسن، حاجی آباد، شهیدآباد، مرادآباد ۲ و شهرک سلمانیه روستایی فراهم کرد.

 ناوکی با بیان اینکه حجم کل این پروژه ها در این روستاها از نظر زیر سازی ۴۴۴۵۷ مترمربع و سطح آسفالت۳۸۷۸۱ متر مربع میباشد گفت: محل تامین اعتبار این پروژه ها از اعتبارات استانی و ملی است و میزان اعتبار هزینه شده ۱۲۶۹۰میلیون ریال می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار جنوب در ادامه طرح جامع رفع افت ولتاژ و کاهش تلفات برق شهرستان رودبارجنوب را افتتاح نمود فرماندار رودبارجنوب در خصوص این پروژه افزود:این طرح با اعتبار ۷۵۶۸۱۹۵۶۱۵ ریال اجرا شده است.

۰۰۰۰۰۰۱۴ (۵)~۲۰۰۰۰۰۰۱۴ (۲)~۲۰۰۰۰۰۰۱۴ (۴)~۲۰۰۰۰۰۰۱۴ (۹)~۲۰۰۰۰۰۰۱۴ (۱)-۱~۲

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =