. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15143 تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1395 | 03:29 ق.ظ

همزمان با هفته دولت:

مدرسه سه کلاسه شهید بشکار روستای باغعلیشیر از توابع بخش ساردوییه جیرفت افتتاح شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،همزمان با هفته دولت ،مدرسه سه کلاسه شهید بشکار روستای باغعلیشیر از توابع بخش ساردوییه جیرفت افتتاح شد.   فرماندار شهرستان جیرفت گفت: همزمان با هفته دولت یک باب مدرسه سه کلاسه و یک بند سنگی سیمانی در روستای باغعلیشیر از توابع بخش ساردوییه به بهره برداری رسید.   احمد امینی روش  […]

به گزارش کنارصندل ،همزمان با هفته دولت ،مدرسه سه کلاسه شهید بشکار روستای باغعلیشیر از توابع بخش ساردوییه جیرفت افتتاح شد.

 

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: همزمان با هفته دولت یک باب مدرسه سه کلاسه و یک بند سنگی سیمانی در روستای باغعلیشیر از توابع بخش ساردوییه به بهره برداری رسید.

 

احمد امینی روش  فرماندار شهرستان جیرفت در آئین افتتاحیه مدرسه شهید بشکارافزود: این مدرسه با زیربنای ۳۹۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

 

وی بابیان اینکه کلنگ‌زنی این مدرسه از سال ۱۳۹۱ شروع شده است، افزود: برای تکمیل محوطه‌سازی این مدرسه ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و درحال تکمیل شدن است.

 

وی تصریح کرد: ۲۰۰ میلیون ریال از هزینه احداث این مدرسه را خیر مدرسه ساز پرداخت کرده است.
 


فرماندار جیرفت بیان کرد: این مدرسه سه کلاسه و دارای خانه معلم مجهز باتمام امکانات است.

 

امینی روش با اشاره به پروژه‌های این نهاد عنوان کرد: آموزش و پرورش در جنوب استان کرمان اقدامات خوبی را انجام داده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان این مطلب که خیرین مدرسه ساز گام های بزرگی را برای اعتلای علم و دانش برداشته اند گفت: خیرین مدرسه ساز پیشگامان عرصه علم هستند و باید از آنها برای توسعه فضای فیزیکی مدارس استفاده شود.
 


فرماندار شهرستان جیرفت افزود: افتتاح طرح ساماندهی سیلاب های روستای باغعلیشیراز توابع بخش ساردوئیه از جمله طرح هایی است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

امینی روش خاطرنشان کرد: این طرح شامل ۲۲۰ متر دیوار سنگ سیمانی می باشد که با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

 

ContentImages_25775 ContentImages_25777 ContentImages_25781 ContentImages_25784 ContentImages_25785 ContentImages_25787 ContentImages_25788 ContentImages_25789

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =