همایش نظم و امنیت پایدار، در جنب تپه های باستانی کنارصندل برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، همایش نظم و امنیت پایدار، در جنب تپه های باستانی کنارصندل برگزار شد.

 

IMG_0169

 

شامگاه گذشته (3 شهریور ۹۵) با حضور حجت الاسلام نوزایی  امام جمعه بلوک ، سرهنگ ملایی فرمانده نیروی انتظامی جیرفت ،جلالی بخشدار اسماعیلی ،آلپلو نماینده بخشدار و مسئول سیاسی انتظامی  بخشداری مرکزی جیرفت ،اصحاب رسانه ، تعدادی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی ، مردم ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای منطقه ، همایش همایش نظم و امنیت پایدار، در جنب تپه های باستانی کنارصندل  ، همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

 

حجت الاسلام نوزایی  امام جمعه بلوک در این جلسه با  تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، از زحمات پرسنل نیروی انتظامی ، بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به خاطر امنیت پایدار در منطقه، تقدیر و قدردانی نمود.

 

IMG_0184

 

سرهنگ ملایی نیز در این همایش ، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت هفته دولت گفت: نیروی انتظامی متعلق به همه ی مردم است و نیروی انتظامی را از خودتان بدانید.

وی افزود: ما خدمتگزار و نوکر شما مردم هستیم و برای آسایش و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی جیرفت تصریح کرد: اولویت کار ما روستاهاست و به هیچ عنوان ناامنی را تحمل نمی کنیم و به شدت برخورد می شود.

 

وی ابراز کرد: ما در خدمت مردمیم و آمده ایم بشنویم و مطالبه مردم را انجام دهیم.

 

وی  بیان کرد: اگر از عوامل نیروی انتظامی انتقادی دارید با خرسندی می پذیریم و سریعا رسیدگی می شود.

 

IMG_0202

 

سرهنگ ملایی اظهارکرد: معتقدیم اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی ، ضامن ثبات امنیت پایدار و ارتقا احساس آرامش عمومی است.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا ، طی سه ماهه گذشته این طرح ها به صورت هفتگی در حوزه پاسگاه های حسین آباد،خاتون آباد و علی آباد طی ۱۴ مرحله اجرا نموده ایم.

 

سرهنگ ملایی ، مهمترین دستاوردهای این طرح ها را ، دستگیری ۲۳۷ متهم ، توقیف ۱۰۷ دستگاه وسیله نقلیه (۶۵ موتورسیکلت-۴۲ خودرو) ، انحای برچسب شیشه دودی ۱۲۰ خودرو، دستگیری ۳۷ نفر سارق ، ۲ نفر قاتل و کشف ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دانست.

 

فرمانده نیروی انتظامی جیرفت در پایان از شوراها ، دهیاران و مردم خواستار همکاری با نیروی انتظامی برای امنیت پایدار در منطقه شد.

 

IMG_0190

 

در این همایش ، بازپرس سلیمانی نیز با تبریک هفته دولت گفت: نسبت به منطقه خود حساس باشید و در جهت ارتقا امنیت با نیروی انتظامی همکاری نمایید.

 

وی با بیان اینکه  نیروی انتظامی اشراف عملیاتی کامل و جامع نسبت به منطقه دارد ،تصریح کرد: با تلاش و زحمات جناب سرهنگ ملایی ، مردم شاهد هستند که سطح امنیت شهرستان و سطح فعالیت نیروی انتظامی چقدر بالا رفته است که جای بسی تقدیر دارد.

 

IMG_0206

 

مهران عسکرپور به نمایندگی از شوراها و دهیاران منطقه نیز با تقدیر و تشکر از بخشدار نعمتی ، بخشدار جلالی، امام جمعه بلوک و اقدامات امنیتی فرمانده نیروی انتظامی جیرفت ، گفت:به لطف خداوند و همکاری و تلاش این عزیزان و شوراها و دهیاران ، امنیت خوبی در منطقه حاکم است.

 

وی بیان کرد: تمدن این منطقه ، تمدن بشریت است و بر همه ی ما واجب است که با فرهنگ کامل اسلامی و ایرانی ، زمینه بیش از پیش پیشرفت منطقه مان را فراهم نمائیم.

 

عسکرپور نیاز مبرم این منطقه را یک پاسگاه انتظامی دیگر دانست و گفت: به علت تعداد زیاد روستاها و به هم پیوستگی منطقه میاچیل این منطقه به یک پاسگاه انتظامی دیگر نیازمند است.

 

IMG_0179

 

وی از نیروی انتظامی خواست که با سلاح های غیرمجاز در مراسمات عروسی مقابله شود و همچنین  در صورت امکان با همکاری شوراها و دهیاران ،ورود و خروج هر روستا به دوربین مداربسته مجهز شود .

 

عسکرپور با بیان اینکه معیشت و اقتصاد مردم خوب باشد ،امنیت هم خوب است ، گفت: هلیل رود مادر میانچیل است و این روزها فرزندانش در غم از دست دادن آن زانوی غم به بغل گرفته اند.

 

 در پایان این همایش از طرف فرمانده نیروی انتظامی ، لوح تقدیر به تعدادی از معتمدین ، شوراها و دهیاران تقدیم شد.

 

IMG_0151 IMG_0161 IMG_0167 IMG_0171 IMG_0174 IMG_0194 IMG_0196 IMG_0199 IMG_0202 IMG_0209 IMG_0220 IMG_0222 IMG_0225 IMG_0227 IMG_0230 IMG_0235 IMG_0244 IMG_0246 IMG_0247

 

انتهای پیام/.