. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15270 تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 | 06:43 ق.ظ

پیش از خطبه های نماز جمعه دیروز:

فرماندار رودبار جنوب به تشریح خدمات دولت پرداخت

به گزارش سایت کنارصندل, عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب روز گذشته پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نماز گزاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: :امیدواریم بتوانیم  منش بلند و تواضع آنان را عمل نماییم. وی  هفته دولت را به دولتمردان […]

به گزارش سایت کنارصندل, عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب روز گذشته پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نماز گزاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: :امیدواریم بتوانیم  منش بلند و تواضع آنان را عمل نماییم.

وی  هفته دولت را به دولتمردان ایران اسلامی بالاخص ریاست محترم جمهور که توانستند در شرایط سخت اقتصادی با عقلانیت و تدبیر در جهت پیروزی بر این شرایط تلاش نمایند تبریک گفت.

ناوکی ولائی بودن را از افتخارات دولت یازدهم عنوان کرد و ولائی ماندن این دولت را نیز رمز عبور از جنگ های نابرابر دانست.
فرماندار رودبارجنوب گفت:هر دولتی که بتواند فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کند یقینا موفق خواهد بود.

ناوکی با بیان اینکه این دولت با تکیه بر مردمی بودن و ولائی بودن حرکت کرده است افزود: رمز حل مشکلات اقتصادی پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است
وی اضافه کرد علیرغم همه مشکلات موجود ،کار و تلاش و افتتاح پروه ها در رودبار متوقف نشده است.

نماینده عالی دولت توسعه آبیاری تحت فشار در شهرستان رودبارجنوب را از موفقیت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی کشت گندم مجهز به آبیاری تحت فشار، احیا قنوات و کشت جایگزین محصولات کارآمدتر از لحاظ اقتصادی و میزان مصرف آب را از دیگر خدمات انجام شده بخش کشاورزی ذکر کرد.

ناوکی ساماندهی مناسب کادر آموزشی و اداری بخش آموزش و پرورش و کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری و آزمون های مختلف را از افتخارات رودبار جنوب خواند.

وی بهره برداری از فاز دوم طرح جامع رفع افت ولتاژ برق شهرستان رودبارجنوب در یک ماه آینده را خدمتی در خور توجه عنوان و بیان کرد: با انجام این پروژه تا ۱۲ سال آینده مشکل افت ولتاژ در رودبار نخواهیم داشت.

ناوکی همچنین ساماندهی وضعیت آب شرب شهر رودبار در سال گذشته را از خدمات بزرگ دولت عنوان کرد.

 وی در خصوص آب روستایی در شهرستان رودبارجنوب گفت: دو سال پیش رودبارجنوب در این زمینه پایین ترین شاخص و رتبه را داشت و امیدواریم امسال بتوانیم به شاخص ۸۰ درصد برسیم و وضعیت نرمالی را کسب نماییم
راه روستایی را هم از دیگر بخش هایی بود که فرماندار رودبارجنوب به آن اشار کرد و افزود در زمان شروع به کار این دولت در رودبارجنوب وضعیت نامناسبی داشت اما امروز با مناسب سازی و روکش این راه ها و اجرای ۱۷۹ کیلومتر راه روستایی در روبارجنوب را خدمتی ارزنده ذکر کرد.

فرماندار رودبار جنوب اجرای ۲۰ طرح هادی روستایی در سال گذشته را نیز یکی دیگر از خدمات دولت خواند و افزایش این رتبه را بالاتر از ۸۰ را از افق کاری در تیم اجرایی شهرستان رودبار عنوان کرد.

وی تلاش در بخش بهداشت و درمان و سلامت شهروندان را نیز در رودبار جنوب مطلوب ارزیابی کرد و افزود: واکیسنه کردن دام های سبک و سنگین در راستای حفظ بهداشت در حال اجراست.

وی راه اندازی  ۳۷ خانه بهداشت و ۷ مرکز درمانی ،اتمام پروژه بیمارستان و ورود پزشکان توانمند به رودبارجنوب را نیز تلاش دولت در راستای رفاه شهروندان ذکر کرد.

وی اضافه کرد: استقرار ادارات مختلف نظیر محیط زیست، ثبت اسناد،بیمه سلامت ،هلال احر و تبلیغات اسلامی در سال گذشته زمینه توسعه در رودبارجنوب را افزایش داده است.
IMG_20160827_105814IMG_20160827_105817IMG_20160827_105810

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =