. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15340 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 | 06:54 ق.ظ

کتاب “راهکارهای بهبود ارتباط موثر و صمیمانه در محیط کار” چاپ شد

به گزارش سایت کنارصندل، کتاب "راهکارهای بهبود ارتباط موثر و صمیمانه در محیط کار" چاپ شد. مطالب کتاب راهکارهای بهبود ارتباط موثر وصمیمانه در محیط کار توسط حسین برشان و احمد مشایخی گردآوری و به چاپ رسید   نکاتی که یک فرد در ارتباط با دیگران نیاز دارد می تواند در کتاب راهکارهای بهبود ارتباط […]

به گزارش سایت کنارصندل، کتاب "راهکارهای بهبود ارتباط موثر و صمیمانه در محیط کار" چاپ شد. مطالب کتاب راهکارهای بهبود ارتباط موثر وصمیمانه در محیط کار توسط حسین برشان و احمد مشایخی گردآوری و به چاپ رسید

 

نکاتی که یک فرد در ارتباط با دیگران نیاز دارد می تواند در کتاب راهکارهای بهبود ارتباط موثر وصمیمانه در محیط کارجستجو کند و ارتباط خود را با دیگران بهبود ببخشد.

 

این کتاب در ۱۸۹ صفحه نگارش شده و توسط انتشارات دارالنشر قم چاپ شده است که شامل مطالبی در خصوص ارتباط با دیگران از نظر دین مبین اسلام می باشد و همچنین اثرات بد و مخرب ارتباط ضد اجتماعی نیز در این کتاب آورده شده است.

 

برشان ارتباط خوب و صمیمانه بین افراد جامعه را ضروری دانست و گفت انسان موجودی اجتماعی است و احساس نیاز به ارتباط صحیح و صمیمانه و همدلی و همراهی دیگران ،علاوه بر اینکه یکی از جلوه های زندگی اجتماعی بشمار می رود ندای برخاسته از اعماق وجود انسان می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد دنیای امروز بر اساس ارتباطات بنا شده و بخش عمده ای ازعمر انسان در رابطه و ارتباط با دیگران سپری می شود و آنچه در برخورد با دیگران بسیار حائز اهمیت است اینکه ما بتوانیم کردار و رفتار مناسبی با دیگران داشته باشیم و به دیگران احترام بگذاریم.

 

 

Picture 001Picture

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =