. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15281 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 | 03:14 ق.ظ

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت

۱۹ هزارمین واحد مسکن روستایی در جیرفت افتتاح شد /تصاویر

به گزارش کنارصندل ،همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۹ هزارمین واحد مسکن روستایی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به صورت نمادین در روستای سقدر از توابع بخش جبالبارز شمالی جیرفت به بهره برداری رسید.   فرماندار شهرستان جیرفت  در این آیین گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در […]

به گزارش کنارصندل ،همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۹ هزارمین واحد مسکن روستایی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به صورت نمادین در روستای سقدر از توابع بخش جبالبارز شمالی جیرفت به بهره برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان جیرفت  در این آیین گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان جیرفت ۲۱ هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

 

 

 

احمد امینب روش افزود: از این تعداد ۱۹ هزار واحد تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی نیز در دست اقدام است.
 

 


وی گفت: امروز به صورت نمادین در روستای سقدر از توابع بخش جبالبارز ۱۹ هزارمین واحد افتتاح شد که گوشه ای از خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی بیان کرد: در سه سال دولت یازدهم نیز دو هزار و ۴۵۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شدند که ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به این افراد پرداخت شده یا در دست پرداخت است.
 

 


امینی روش گفت: واحدی که امروز به صورت نمادین مورد بهره برداری قرار گرفت ۹۰ متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت آن ۱۲۵ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
 

 


وی خاطرنشان کرد: بهسازی روستاها نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها داشته که علاوه بر آن نیز مشوقی برای بازگشت معکوس به روستاها شده است.

 

 

 

فرماندار جیرفت بیان کرد: تسهیلات پرداخت شده برای واحدهای مسکونی روستایی در ادوار گذشته متفاوت بوده که هم اکنون سقف این تسهلات ۱۲۵ میلیون ریال برای هر واحد است.
 

 

IMG_0256 IMG_0258 IMG_0266ContentImages_26496

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =