. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15321 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 | 03:50 ق.ظ

همزمان با پنجمین روز هفته دولت

دو طرح عمرانی در بخش جبالبارز شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،همزمان با پنجمین روز هفته دولت دو طرح عمرانی در بخش جبالبارز شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.     فرماندار جیرفت  در آیین افتتاح بوستان روستای مسکون از توابع بخش جبالبارز شهرستان جیرفت گفت: راه یکی از عوامل توسعه در روستاها به شمار می رود که توسعه راه های روستایی در […]

به گزارش کنارصندل ،همزمان با پنجمین روز هفته دولت دو طرح عمرانی در بخش جبالبارز شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.

 

 

فرماندار جیرفت  در آیین افتتاح بوستان روستای مسکون از توابع بخش جبالبارز شهرستان جیرفت گفت: راه یکی از عوامل توسعه در روستاها به شمار می رود که توسعه راه های روستایی در شهرستان هم به منظور توسعه زیرساخت های روستایی انجام می شود.
 

 


احمد امینی روش افزود: امروز با پشتوانه دولت و همت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان این منطقه به یک کارگاه راهسازی تبدیل شده است.
 


وی بیان کرد: همه تلاش ما این است که در روستاها با گسترش تولید، رونق اقتصادی را ایجاد کنیم که تحقق این امر مانع از معضل مهاجرت روستائیان به شهرها می شود.

 

 

 

وی گفت: باید زیرساخت های لازم را برای تولید هرچه بیشتر در روستاها و توانمدسازی روستائیان با استفاده از طرح های کوچک خانگی فراهم کنیم.
 

 

 

امینی روش افزود: در راستای افتتاح طرح های هفته دولت نیز یک بوستان در روستای مسکون از توابع بخش جبالبارز با اعتبار یک میلیارد ریال و انجام یکهزار و ۳۶۰ متر مربع سنگ فرش به بهره برداری رسید.
 

 


وی خاطرنشان کرد: همچنین ساختمان دهیاری روستای مسکون با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.
 


فرماندار جیرفت با اشاره به طرح های قابل افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد: این طرح ها گوشه ای از خدمات نظام جمهوری اسلامی است زیرا به همت دولتمردان فعالیت های گسترده ای برای توسعه مناطق انجام شده است.
 

 


فرماندار جیرفت در ادامه سفر به جبالبارز در بازدید از حسینیه ابالفضل (ع) روستای مسکون که با حضور امام جمعه جبالبارز و جمعی از مدیران شهرستان همراه بود گفت: همزمان با اختصاص اعتبار برای پروژه های عمرانی تخصیص اعتبار برای پروژه های مذهبی و فرهنگی در دستور کار است.

 

 

 

IMG_0330 IMG_0336 IMG_0322 IMG_0309 IMG_0348 IMG_0344 IMG_0351 IMG_0352 IMG_0355 IMG_0356

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 15 =