. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15316 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 | 03:39 ق.ظ

فرماندارجیرفت:

راه روستایی زارین جبالبارز با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال افتتاح شد /تصاویر

به گزارش کنارصندل ، فرماندار شهرستان جیرفت در حاشیه افتتاح راه روستایی زارین با بیان اینکه از ابتدای استقرار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان زمینه احداث راه‌های جنوب کرمان فراهم شده است، گفت: شهرستان جیرفت در چند سال اخیر به کارگاه راهسازی تبدیل شده است. احمد امینی‌روش اظهار داشت: راه عامل توسعه برای […]

به گزارش کنارصندل ، فرماندار شهرستان جیرفت در حاشیه افتتاح راه روستایی زارین با بیان اینکه از ابتدای استقرار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان زمینه احداث راه‌های جنوب کرمان فراهم شده است، گفت: شهرستان جیرفت در چند سال اخیر به کارگاه راهسازی تبدیل شده است.


احمد امینی‌روش اظهار داشت: راه عامل توسعه برای منطقه است.

 

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه  از ابتدای استقرار اداره کل جنوب کرمان زمینه احداث راه‌های جنوب کرمان فراهم شده است، گفت: شهرستان جیرفت در چند سال اخیر به کارگاه راهسازی تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم زمینه احداث راه‌های روستایی را فراهم کنیم تا از مهاجرت روستاییان جلوگیری شود، تصریح کرد: روستا یک واحد تولیدی برای کشور است که امیدواریم با تامین اعتبار کافی پروژه‌های معرفی شده در روستاها در آینده نزدیک به اتمام برسد.

 

امینی‌روش گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

 

وی بیان کرد: این طرح زیرسازی، آسفالت و پل‌ها را شامل می‌شود که تنها گره این پروژه پل آن است که آن هم درحال ساخت است.

 

وی طول این پروژه را ۵٫۵ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: این پروژه با اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

 

فرماندار شهرستان جیرفت کل مسیر در حال اجرا را ۱۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت: قطعه دوم آن به طول بیش از ۶/۵ کیلومتر است که درحال انجام است و تاپایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

IMG_0293 IMG_0296 IMG_0299 IMG_0301 IMG_0289 IMG_0280 IMG_0281 IMG_0287

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =