یک واحد آموزشی در روستای ده شیخ از توابع بخش مرکزی جیرفت به بهره برداری رسید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،در ششمین روز از هفته دولت یک واحد آموزشی در جیرفت به بهره برداری رسید.

 

ساختمان مدرسه شهید دادمراد شیخی در روستای ده شیخ از توابع بخش مرکزی جیرفت همزمان با ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

ساختمان مدرسه شهید دادمراد شیخی در روستای ده شیخ از توابع بخش مرکزی جیرفت همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مدیران شهرستان و مردم روستای ده شیخ به بهره برداری رسید.

 

فرماندار جیرفت در آیین افتتاح این طرح آموزشی افزود: عملیات اجرایی این واحد آموزشی ۵ کلاسه سال گذشته آغاز شده در دهه فجررآغاز شده است است.

 

احمد امینی روش ادامه داد: زیربنای مدرسه شهید دادمراد شیخی شهرستان جیرفت ۳۰۰ مترمربع است که برای احداث آن ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی نوسازی مدارس هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: فضای مناسب اموزشی نقش موثری در اتقاء سطح آموزشی دانش آموزان دارد.

 

امینی روش با اشاره به زمینه حضور خیرین مدرسه ساز در امر احداث واحد های آموزشیدر این شهرستان گفت: در دوسال گذشته با فضای همدلی و مشارکت خیرین زمینه احداث ۲۲ واحد آموزشی در شهرستان مهیا شده است.

 

IMG_0426 IMG_0437 IMG_0440 IMG_0442 IMG_0445 IMG_0447 IMG_0449 IMG_0457 IMG_0458 IMG_0459 IMG_0460 IMG_0463 IMG_0466 IMG_0467