. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15312 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 | 03:25 ق.ظ

در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای سربندکسور از توابع بخش جبالبارز

فرماندار جیرفت :بیش از یکهزار و سیصدو پنجاه میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شهرستان جیرفت هزینه شده است

به گزارش کنارصندل ،فرماندارجیرفت گفت:بیش از یکهزار و سیصدو پنجاه میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شهرستان جیرفت هزینه شد.   فرماندار جیرفت در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای سربندکسور از توابع بخش جبالبارز گفت: در طرح تحول نظام سلامت بیش از یکهزار و سیصدو پنجاه میلیارد ریال در زمینه هتلینگ، تجهیزات بیمارستان، افزایش […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندارجیرفت گفت:بیش از یکهزار و سیصدو پنجاه میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شهرستان جیرفت هزینه شد.

 

فرماندار جیرفت در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای سربندکسور از توابع بخش جبالبارز گفت: در طرح تحول نظام سلامت بیش از یکهزار و سیصدو پنجاه میلیارد ریال در زمینه هتلینگ، تجهیزات بیمارستان، افزایش ساختمان  و بهداشت در این شهرستان هزینه شده است.

 

احمد امینی روش افزود: از این اعتبار در حوزه بهداشت ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای احداث و تجهیز خانه های بهداشت این شهرستان هزینه شده است.
 


وی بیان کرد: دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت تحولی بزرگ را در این بخش رقم زد و اثرات خوب این طرح به راحتی قابل مشاهده است.
 


وی گفت: دولت در عمل نشان داد که بحث سلامت مردم یکی از اولویت های اصلی دولت می باشد لذا توجه ویژه ای به این بخش داشته است.
 


فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت هدیه ای از دولت تدبیر و امید به مردم بود لذا امروز شاهد برکات این طرح در همه نقاط هستیم.
 


وی گفت: خانه بهداشت سربندکسور با ۸۵ مترمربع زیربنا و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث شد.
 


امینی روش افزود: در زمینه طرح تحول نظام سلامت ۲۷ خانه بهداشت در جیرفت احداث شد که تعداد هفت خانه بهداشت در بخش جبالبارز احداث شده است.


 

وی ادامه داد: تمامی مراکز خانه های بهداشت پیشرفت بیش از ۹۵ درصد دارند و امروز این خانه بهداشت بصورت نمادین از تعداد هفت خانه بهداشت منطقه به بهره برداری رسید.
 

 

IMG_0384 IMG_0391 IMG_0394

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =