. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15391 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 | 16:29 ب.ظ

همزمان با هفته دولت

یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک جیرفت به بهره برداری رسید

به گزارش کنارصندل ،همزمان با هفته دولت ،همزمان با هفته دولت یک واحد صنعتی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید   فرماندار شهرستان جیرفت در آیین افتتاح کارخانه روغن کشی زیتون که به همت بخش خصوصی راه اندازه شده است گفت: امروز نجات اقتصاد کشور به دست بخش […]

به گزارش کنارصندل ،همزمان با هفته دولت ،همزمان با هفته دولت یک واحد صنعتی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید

 

فرماندار شهرستان جیرفت در آیین افتتاح کارخانه روغن کشی زیتون که به همت بخش خصوصی راه اندازه شده است گفت: امروز نجات اقتصاد کشور به دست بخش خصوصی است لذا باید با تمام توان از بخش خصوصی حمایت کنیم.

 

احمد امینی روش افزود: دولت با مهیا کردن زیر ساخت های سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنایع دیگر زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کرده است.

 


وی تصریح کرد: کارخانه روغنکشی زیتون با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد ریال بخش خصوصی راه اندازی شده است.

 

 

وی ادامه داد:  این کارخانه در ساعت ۱۰۰ کیلو روغن زیتون می گیرد و در ادامه می تواند این میزان را به ۵۰۰ کیلو در ساعت افزایش داد.

 

 

احمد امینی روش افزود: بیش از یکهزارو ۸۰۰ هکتار سطح زیر کاشت زیتون در شهرستان است که یکی از قطب های تولید زیتون در کشور محصوب می شویم.

 

 

IMG_0402 IMG_0409 IMG_0417 IMG_0420 IMG_0421

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 20 =