. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15381 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 | 04:00 ق.ظ

رضا محمدی بیدشکی رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان جیرفت:

رضایت مردم اولین شرط بانکداری است و بانک کشاورزی امین و همراه آنهاست

به گزارش کنارصندل ،در هر سرزمینی مدیران لایق و پرتلاشی هستند که باعث پیشرفت و آبادانی سرزمینشان میشوند.   یکی از این مدیران رضا محمدی بیدشکی رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان جیرفت است که تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ خدمتی برای رفاه و آسایش مردم دریغ نمیکند. […]

به گزارش کنارصندل ،در هر سرزمینی مدیران لایق و پرتلاشی هستند که باعث پیشرفت و آبادانی سرزمینشان میشوند.

 

یکی از این مدیران رضا محمدی بیدشکی رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان جیرفت است که تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ خدمتی برای رفاه و آسایش مردم دریغ نمیکند.
 

 

شعب بانکهای کشاورزی جنوب کرمان با مدیریت عالی مهندس روشنی سالار همیشه پیشتاز خدمات دهی به مردم این دیار بوده است  و نمونه بارز یکی از این شعب بانک، شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان جیرفت با ریاست رضا محمدی بیدشکی است.
 

 

طی مراجعه به بانک و خسته نباشید و خداقوت به این رئیس پرتلاش خواستار گفت و گو و خواستار ارائه نحوه عملکرد این بانک نسبت به مشتریان شدیم که ایشان با ابراز خرسندی استقبال نمود.

 

ایشان در همین جا با پوزش از مدیریت بانک کشاورزی جنوب استان کرمان مهندس روشنی سالار، با بیان معرفی خود گوشه هایی از خدمات بانک کشاورزی و شعبه مرکزی شهرستان جیرفت را اعلام نمود.
 

IMG_0051

 

اینجانب رضا محمدی بیدشکی دارای مدرک لیسانس استخدام سال ۷۱، از اول استخدام تا سال ۷۵ در شعبه عنبرآباد باجه دار و ارزیاب بوده ام و از سال ۷۵ تا سال ۷۸ در شعبه بانک کشاورزی نودژ به عنوان رئیس شعبه درخدمت عزیزان نودژی بوده ام که همان سال رئیس شعبه نمونهی کشوری شناخته شدم

 

وی ادامه داد: از سال ۷۸ تا سال ۸۰ در شعبه کشاورزی اسلامآباد رئیس شعبه، که باز هم به عنوان رئیس شعبه نمونه کشوری شناخته شدم و از سال ۸۰ تا ۸۵ به مدت ۵ سال رئیس شعبه منوجان بوده ام که این بار هم به لطف خداوند رئیس شعبه نمونه شناخته شدم و از سال ۸۶ تا ۸۷ در شهرستان کهنوج به عنوان رئیس شعبه بانک کشاورزی در خدمت عزیزان کهنوجی بوده ام که سومین شعبه نمونه در کشور بوده است.

 


محمدی بیدشکی افزود:از سال ۸۹ تا سال ۹۲ به مدت ۳ سال رئیس شعبه بانک کشاورزی عنبرآباد، که در اینجا هم به عنوان رئیس شعبه نمونه ی کشوری شدم و از خردادماه ۹۳ به عنوان رئیس شعبه بانک مرکزی جیرفت در خدمت مردم شریف جیرفت میباشم که در پایان سال ۹۳ شعبه مرکزی بانک کشاورزی به عنوان شعبه ممتاز شناخته شد.
 

 

وی تصریح کرد: در کل کشور نزدیک به ۲۰۰۰ شعب بانک کشاورزی است که از بین این تعداد ۲۰ شبعه ممتاز است که شعبه جیرفت در پایان سال ۹۳ از بیست شعب ممتاز رتبه شعبه مرکزی بانک کشاورزی یازدهم شد و همچنین در پایان سال ۹۴ از بین ۲۰شعبه ممتاز رتبه این شعبه هفتم شد.
 

 

محمدی بیدشکی گفت: بانک کشاورزی شعبه مرکزی در بحث پرداخت تسهیلات درهر سال بالای ۱۵۰۰ میلیارد تسهیلات پرداخت میکند.
 

 

 وی افزود نزدیک به ۵۰ هزار  پرونده در جریان است که کل مانده تسهیلات مشتریان ۳۰۰۰ میلیارد ریال (سه هزار میلیارد ریال) میباشد.
 

 

 تسهیلاتی که بانک کشاورزی پرداخت میکند به شرح زیر میباشد:
 

تسهیلات سرمایه در گردش
تسهیلات برای برقی کردن چاههای کشاورزی
تسهیلات آبیاری تحت فشار
تسهیلات برای خرید ادوات و تراکتور
پرداخت تسهیلات گلخانه
پرداخت تسهیلات خرید کالا
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی
پرداخت تسهیلات به جانبازان و ایثارگران عزیز
پرداخت به ارگانها ونهادهای دولتی
پرداخت تسهیلات به فرهنگیان
و سایر تسهیلات تبصرهای دولت


وی بیان کرد در بحث پرداخت غرامت بیمه به کشاورزان از قبیل بیمه مرکبات،نخیلات، جالیز، دام بیشترین سطح و عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 

وی تصریح کرد در بحث وصول مطالبات و تعیین تکلیف وصول مطالبات مردم این شعبه توانسته است ۹۰% مطالبات مردم را تعیین تکلیف و وصول نماید.
 

محمدی بیدشکی  افزود در بحث تجهیز منابع و سپردههای مردم در پایان همان سال ۹۴ نسبت به سالهای قبل بالای ۳۰۰%رشد داشته است.
 

وی اظهار کرد: در بحث خدمات و طرح تکریم ارباب رجوع آنهایی که مدتها سهامدار بانک هستند و بنده و همکارانم افتخار خدمت به آنها را داشتهایم بهتر میتوانند درمورد تکریم ارباب رجوع قضاوت کنند.
 

رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: رضایت مردم اولین شرط بانکداری میباشد و همینجا به همشهریان عزیزم توصیه میکنم از آنجایی که ۸۵ تا ۹۰% مردم کشاورز میباشند و سر و کار آنها با بانک کشاورزی است از خدمات بانک کشاورزی استفاده نمایند و مردم سهامداران بانک هستند و بانک کشاورزی بانک آنهاست.
 

محمدی بیدشکی از مردم درخواست کرد که با بانک کشاورزی همکاری کنند و این بانک را امین خود بدانند.
 

وی نسبت به کسانی که نتوانستهاند به موقع مطالباتشان را تعیین تکلیف نمایند گفت: جای هیچ نگرانی نیست خدمتگذاران آنان در بانک کشاورزی آمادگی دارند مطالبات آنان را به موقع تعیین تکلیف نمایند.
 

محمدی بیدشکی ابراز کرد: من و همکارانم موقعی خوشحال میشویم و انرژی میگیریم که مشکل یک ارباب رجوع به راحتی حل شود و هرچه شعبه شلوغتر باشد باعث خوشحالی من و همکارانم است

 

وی بیان کرد: ما بیشتر به فکر مردم ومنافع آنان هستیم وانشاالله که خداوند به ما توفیق دهد که خدمات بیشتری به این مردم ارائه دهیم.
 

رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان جیرفت در پایان از کلیه عزیزان و مردم شریف جیرفت، کشاورزان زحمتکش و خستگی ناپذیر، امام جمعه محترم،فرماندار عزیز، نمایندهی محترم مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیریت محترم بانک کشاورزی جنوب استان کرمان جناب آقای روشنی سالار وهمکاران عزیز و محترم خودم در مدیریت و شعب و از شما برادر بزرگوار که ما را در رساندن اهداف عالیه بانک کمک مینمایید کمال تشکر و نهایت سپاسگزاری را دارم.
 

تعدادی از پروژه هایی که مورد حمایت بانک کشاورزی قرار گرفته اند به شرح ذیل می باشد:
 

مرغ تخم گذار ساردو
سردخانه شاداب
سردخانه بیژن سیستانی
شرکت آرد درچین
سردخانه وطن خواه
یارا صنعت سبزواران
سردخانه امید دهنو

 

IMG_5712 IMG_0069 IMG_0068 IMG_0063 IMG_0057 IMG_0062 IMG_5734

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =