. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 15477 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 | 05:37 ق.ظ

با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان:

یادواره شهدای دولت و گرامیداشت روز کارمند در شهرستان رودبار برگزار شد /تصاویر

به گزارش کنارصندل ،یادواره شهدای دولت و گرامیداشت روز کارمند در شهرستان رودبار برگزار شد.   علیار اسکندری مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان در جلسه یادواره با آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گفت:مقام معظم رهبری در ده سال اخیردر خصوص نام گذاری سال و شعارسال نسبت به معیشت […]

به گزارش کنارصندل ،یادواره شهدای دولت و گرامیداشت روز کارمند در شهرستان رودبار برگزار شد.

photo_2016-07-30_09-50-30

 

علیار اسکندری مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان در جلسه یادواره با آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گفت:مقام معظم رهبری در ده سال اخیردر خصوص نام گذاری سال و شعارسال نسبت به معیشت مردم تاکید زیادی داشته اند.


وی اضافه کرد تعبیر مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی را همان تشکیل اتاق فکر جنگ دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:منظور مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی عدم وابستگی به اقتصادهای جهانی در تلاطم های اقتصادی است استفاده از ظرفیت و توان داخلی است.


photo_2016-07-30_09-50-24

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان با بیان اینکه کاهش نرخ تورم از ۴۵ درصد به ۸ درصد یک استراتژی خاص در داخل نظام ایران بود افزود: از بدو تشکیل دولت تدبیر و امید در کشور و استان کرمان ، با تلاش استاندار محترم و تشکیل مثلث توسعه اقتصادی ،استان کرمان به عنوان الگو و جز استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی شناخته شد.


اسکندری حضور قرارگاه خاتم الانبیا در رودبار جنوب را عامل تحول و توسعه این منطقه عنوان کرد
 

photo_2016-07-30_09-50-20

 

وی تصریح کرد دولت تدبیر و امید با توانسته است با نفت ۲۵ دلار زمینه و زیرساخت توسعه کشور و رودبارجنوب را برای سالیان آینده فراهم آورد با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی برنامه هسته ای ایران به عنوان تهدید امنیت جامعه جهانی مطرح کرده بودند افزود:با مقاومت مردم ، توان ملی و مذاکرات هسته ای و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به دنیا ثابت شده انرژی هسته ای حق مسلم ماست.


وی درخصوص دستاوردهای برجام در استان کرمان گفت:شرکت مس کرمان از لیست تحریم ها خارج شده است و امروز به صورت قراردادهای مستقیم محصولات خود را
به فروش می ساند.

 

photo_2016-07-30_09-50-02
 

اسکندری اضافه کرد :پتروشیمی فجر کرمان بعد از برجام با ۸ شرکت اروپایی قرار داد بسته است و در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و تعداد۱۵۰۰۰ نفر شاغل
خواهند شد.


مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان یادآور شد:صنعت خودرو سازی کرمان در سال ۹۱ با ۱۵۰۰ نفر پرسنل حدود ۳۰هزار خودرو در سال تولید می کرد ولی
بعد از رفع تحریم ها با ۹۰۰۰ نفر شاغل پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود.


وی در پایان  با اشاره به اینکه پس از برجام فضای کسب و کار در استان کرمان بهبود یافته است افزود: شاخص این وضعیت از رتبه ۲۴ به رتبه ۵  دست یافته ایم.

photo_2016-07-30_09-49-53

 


در این مراسم ناوکی فرماندار رودبارجنوب ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین در جلسه افزود: خدمات انجام شده در شهرستان رودبارجنوب در طول سه ساله اخیر بسیار بی نظیر بوده است.


وی با بیان اینکه خدمات انجام شده در بخش های مختلف براساس تعامل و همدلی و هم افزایی بوده ، افزود: شهرستان رودبارجنوب نسبت به سایر شهرستان های همجوار پیشرو و روبه توسعه بوده است.

 

photo_2016-07-30_09-50-13


ناوکی راهنمایی ها و مشاوره های استاندار کرمان و مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان را نوید بخش و عامل انگیزه کار بیشتر عنوان کرد و افزود امروز در شهرستان رودبارجنوب امنیت از وضعیت مطلوبی برخودار است.

 


وی دیدار با وزرا و معاونین وزرا و روسای سازمان های مختلف را ثمر بخش خواند و بیان داشت در طول یکساله اخیر بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی و غیر دولتی جهت سرمایه گذاری به شهرستان رودبارجنوب وارد شده است.


لازم به یادآوریست در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه ادارات تجلیل شد.

 

photo_2016-07-30_09-50-02 photo_2016-07-30_09-49-44 photo_2016-07-30_09-49-56 photo_2016-07-30_09-49-59

 

انتهای پیام/.
 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =