در دولت تدبیر و امید بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی جیرفت به آبیاری تحت فشار مجهز شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سامانه آبیاری تحت فشار مجهز شده و ۵۰۰ هکتار دیگر نیز در دست اجراست.

 

احمد امینی روش روز در آیین افتتاح پروژه انتقال آب کشاورزی روستای گنج آباد افزود: آب سرمایه بزرگی است که باید مدیریت و آموزش های لازم در این زمینه به کشاورزان داده شود.
 


وی گفت: فرهنگ استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی و آشامیدنی در دستور کار است و امیدواریم مردم در این زمینه تلاش جهادی کنند.
 


وی درباره طرح انتقال آب در روستای گنج آباد اظهار کرد: این طرح به طول دو هزار و ۱۵۰ متر با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال سال گذشته در
هفته دولت کلنگ زنی شد و امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

 


امینی روش ادامه داد: طرح آبیاری تحت فشار روستای بهرام آباد به نمایندگی از یکهزار و ۵۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار شهرستان جیرفت افتتاح شد.
 

 

وی  افزود: هزینه هر هکتار آبیاری تحت فشار ۷۰۰ میلیون ریال و مجموع اعتبار این طرح ها ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که دولت به صورت بلاعوض به کشاورزان پرداخت می کند.
 


وی خاطرنشان کرد: دولت با پرداخت هزینه های آبیاری تحت فشار کمک خوبی در این زمینه به کشاورزان انجام داده است.

 


IMG_0607 IMG_0615 IMG_0629 IMG_0631 IMG_0637 IMG_0658 IMG_0661
انتهای پیام/.