. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15408 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 | 03:15 ق.ظ

در دولت تدبیر و امید رخ داد:

پروژه تامین آب شهر بلوک جیرفت با اعتبار ۷ میلیارد ریال به اتمام رسید

به گزارش کنارصندل ،با اعتبار ۷ میلیارد ریال پروژه تامین آب شهر بلوک جیرفت تکمیل شد.   فرماندار جیرفت با بیان اینکه پروژه تامین آب شهر بلوک جیرفت با اعتبار ۷ میلیارد ریال به اتمام رسید گفت: این پروژه در دو ماه گذشته عملیاتی شده است.   احمد امینی روش در حاشیه افتتاح طرح‎های هفته […]

به گزارش کنارصندل ،با اعتبار ۷ میلیارد ریال پروژه تامین آب شهر بلوک جیرفت تکمیل شد.

 

فرماندار جیرفت با بیان اینکه پروژه تامین آب شهر بلوک جیرفت با اعتبار ۷ میلیارد ریال به اتمام رسید گفت: این پروژه در دو ماه گذشته عملیاتی شده است.

 

احمد امینی روش در حاشیه افتتاح طرح‎های هفته دولت در بخش اسماعیلی که با حضور امام جمعه این بخش و جمعی از مدیران شهرستان همراه بود افزود: پروژه تامین آب شهر بلوک در دست اجرا بود که این طرح شامل حرف و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۲۰ متر است.

 

وی بیان کرد: طول خط انتقال این طرح شش کیلومتراست و دبی چاه حفر شده نیز ۳۰ لیتر در ثانیه است. امینی روش با اشاره به اینکه این طرح با اعتبار ۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده است، اظهار داشت: این پروژه در دو ماه گذشته عملیاتی شده است.

 

فرماندار جیرفت ادامه داد: برای فاز دوم نیز این طرح شامل یک مخزن ۳ هزار متر مکعبی پیش‌بینی شده است که احداث می‌شود.

 

وی هدف از اجرای این طرح را تامین آب بهداشتی منطقه دانست و عنوان کرد: در سراسر شهرستان پروژه‌های تامین آب به خوبی انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت مخاذن، ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال آب برای شهرستان در دستور کار قرار داده‌ایم که امیدواریم با همکاری و تلاش مجموعه آب و فاضلاب شهری استان مشکلات حوزه آب شرب را کمتر شاهد باشیم.

 

امینی روش گفت: صرفه‌جویی تنها راه مقابله با بحران آب است برای تأمین آب شهری و بازسازی شبکه‌های آب که قدمت بالای ۴۰ سال دارند، پیگیری و هماهنگی لازم انجام می‌شود

 

IMG_0670 IMG_0679 IMG_0682 IMG_0685 IMG_0687 IMG_0690 IMG_0692 IMG_0695 IMG_0697

.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =