چه کسانی حریم عاشقی را در اصلاحات جیرفت شکستند!؟


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، یک فعال سیاسی در جیرفت نوشت:نگاهی مجمل بر تاریخ اصلاحات طی سال های نزدیک،اتفاقات ماوقع متفاوت وشگرفی ، گستره خود را حقیرانه بر سر اصلاح طلبان جنوب پهن کرد،و واژه بلند آوازه اصلاحات را درمقابل سایر جریانات سیاسی و حزبی حاکم شرمنده کرده واون هیمنه بی بدیل این جریان مقوی نظام در بستر بیماری عافیت طلبی بعضی از پیروانش آرمیده ،آنجاییکه اصلاحات را شرمنده نمودیم وبه تبع آن عشق را ناامید کردیم .

 

ای کاش اگر اصلاحات را شرمنده نمودیم حداقل عشق را شرمنده ننماییم، تا قرنهامریدانش بواسطه آن نفس بکشند و از ظرف شفا بخشش مستی کنند.
 

متاسفانه طی انتخاباتهای منطقه ای و گاها طایفه ای اخیر در جیرفت و عنبرآباد، فضایی حاکم شد که لشکر اصلاحات درمقابل هم آرایش نظامی گرفتندواین آرایش بعد از پایان این رقابت ها به قیمت سکته این حزب منجر گردید .سکته ای که به قیمت وادادگی این جریان منجر شد. .

 

فضای زنده باد ومرده بادی که از قبل در صحنه های دو انتخابات قبلی مجلس و شوراها صورت پذیرفته بود در جبهه اصلاحات منجر به درو کردن محصولی به نام تفرقه شد….(هرچند باز یا بسته فرقی نمیکندپنجره، زخم همیشگیه این دیوار است،امانه به این شکل واین مشی مطرود)
 

عین این حمایت در دوصحنه انتخابات قبلی در جبهه اصولگرایان هم صورت پذیرفت اماآنها هوشمندانه حول محورعقلانیت ،از انشقاق های احتمالی جلوگیری کردند وقدرت سپاه منسجم خودرا برای داربی ریاست جمهوری چند برابر نمودندوپتانسیل خودرادر دولت تدبیر وامیر غنی تر کردند.

 

 

طی ماه جاری در مراسم دامادی فرزند یکی از بزرگان اصلاحات جنوب حاج اقا تراب ،همایشی از اصلاح طلبان در دیارکریمان ،مرکز استان شکل گرفت.دلمان بدجوری گرفت. جالب اینجاست که دلهای همه حضار سیاسی درآن جلسه گرفته بود.

 

دلهاییکه اینبار در سینه شان نبود ودر ویترین صورتشان به راحتی قابل ترجمه وتفسیر بود. انگار دلتنگ هم بودند ودنبال عشقی قدیمی میگشتند تا سخت آنرادر آغوش بگیرند وسرود برادریشان را فصیحانه بسرایند ودر نقطه سر خطشان بنویسند، اصلاحات-اتحاد –همدلی.

 

 

حضوری حماسی در این مراسم ،حضور استاندارومعاونینش، مدیران کل ،فرمانداران، نمایندگان اکثر شهر های شمال استان وجنوب ولیدرهای سیاسی، ماهی قلبمان را تبدیل به نهنگی کرد که در تنگ کوچک قلبمان نمیگنجیدودریا طلب می نمود.

خلاصه، بیماری نادری در این جمع شکل گرفته بود. به طوریکه به هرکس چشمت می افتاد دلت تنگ می شد.

 

 

این بیماری را طبیبان اصلاحات وتدبیر و امید به خوبی میشناسند و راه علاج بعد ازوقوعش هم درداروخانه اصلاحات بسیاروفوریافت می شود.
 

 

همه این بزرگان عرصه نزاکت وادب اسلامی وملی میدانندکه فصل مشترکی جهت استیفای حق اصلاحات و تدبیر وامید در حال شکل گیری است.

 

همه این بزرگان باران دیده می دانندلشکر عشق باید در سال آینده طغیان کندهمه این به سوگ نشینان می دانندملک سلیمان راتحت لوای مقام معظم رهبری وتدبیر روحانی کبیر وکسانیکه روحانی را روحانی کردندبرآسمان عشق می گسترانیم.

 

 

همه این مصلحین درخدمت نظام می دانندباران را باید پس گرفت. همه می دانند که ریس جمهوررا مردی ابری نمیخواهند .وهمگی به خواستگاری هیجان می رویم ومهریه این هیجانرا به این شکل میگذاریم که، رسم روحانی رسم احیاءفراموش شده های اصلاحات است نه رسم تعالی ارتقاءوایده آل نگری های(ایده آل پس از گسست از این ناملایمات در ۴ سال بعد دست یافتنی تر خواهد شدشاید نام تدبیروامید طی ۴ سال آینده رسما بنام اصلاحات مصادره شود ودل فرزندان انقلاب در کنار رهبرمعظم وفرزندان انقلاب آرام بگیرد)– طی ۳ سال گذشته فرزندان اصلاحات حق داشتند به آسمان زلال تدبیر امید مثل پرنده ایکه سرش محکم به سقف داخل خانه خورده شک کنند اماحق ندارند این شک رادر وجودشان نهادینه کنند—

 


اما دوستان بدانیم ، در کشور عشق جای آسایش نیست/آنجا همه کاهش است،افزایش نیست ….

 

اما این راهم بدونیم اصلاحات که ریشه در عدالت علوی داردوسیره نبوی بالاترین افتخارش می باشد به همه شماها نیاز مبرم داردچون در وجود هر کس رازی بزرگ نهان استداستانی، راهی، بی راهه ایطرح افکندن این رازراز من و راز تو، راز زندگیپاداش بزرگ تلاشی پر حاصل است وشما نجیبان جنوبی هرکدام یک دنیااندیشه رشد یافته اید
اندیشه فراتر از کل پیکره انسانیست چون مارا توان مارا وزمان را متحول میکندوزمان حال نیازمند تحول خاص است دراناتومیک قلب اصلاحات مثل قلب انسان که ۴ حفره دارد ،مشتمل بر۴ حفره مقدس می باشد که در اولین آن ولایت ائمه وولایت فقیه منتصب به آنهاست در حفره دوم جبهه متحد مشارکت در حفره سوم تدبیر ودر حفره چهارم امید….

 

متاسفانه بعضی از خودمان دوحفره اخر را که در شرایط اضطرار باید ازش استفاده کنیم فعال نکردیم .نصبشان کنیم تا در شرایط رنگ پریدگی اصلاحات این چراغ زرد به درد اصلاحات برسد خدایی ناکرده ماشین اصلاحات خاموش نشود به قول داستایوسکی

 

اگر یک روز، یک ساعت، ناگهان همه چیز بخواهد به یک چیز تبدیل شود، برترین آنها مهر ورزیدن است.
 

 

طلایه داران اصلاحات بدانیم حقیقت ترکیبی است از گریه ها و خنده هااست پس مهرورزی را فراموش نکنیم وبه نجابت اصلاحات قسم یاد کنیم که دست اعتدال را بفشاریم ورقابتی مردانه وجانانه بابرادران مومن اصولگرایمان در کشورداری داشته باشیم

 

انتهای پیام/.