آیین اختتامیه کانون موقت تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) جیرفت برگزار شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، آیین اختتامیه کانون موقت تابستانی کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

 

۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۱۷_PhotoL

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی جیرفت اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی جیرفت هر ساله برنامه کانون موقت تابستانی را برگزار می‌کند که امسال این برنامه با کیفیت بیشتری برگزار شد.

 

اسماعیل امیری افزود: در این کانون شرکت کنندگان از بخش مرکزی، اسماعیلیه، جبالبارز شمالی و دهستان اسفندقه حضور پیدا کردند که در این راستا ۳۰۰ نفر در کانون موقت تابستانی کمیته امداد و ۱۰۰ نفر در کانون‌های سایر دستگاه‌ها شرکت کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت با اشاره به رشته‌هایی که در این مدت توسط این نهاد آموزش داده شده است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این کانون در رشته‌های چرم، پته‌دوزی، گل‌سازی، کامپیوتر، احکام، قرآن، ورزش، مسابقات روزنامه‌دیواری و کتابخوانی شرکت کردند.

۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۱۴_PhotoL

 

امیری بیان داشت: این کانون با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت آموزش مهارت‌ها و سبک زندگی، آشنایی با احکام و مسائل شرعی تشکیل شد.

 

وی با اشاره به تداوم این برنامه‌ها خاطرنشان کرد: برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در قالب آموزش خانواده‌های تحت حمایت در زمینه احکام، قرآن و مهارت‌های زندگی و … در تمام ایام سال ادامه دارد.

 

امیری عنوان کرد: همچنین طرح فلاح در ایام عاشورا، دهه فاطمیه و ماه رمضان برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۱۰_PhotoL

 

این مسؤول ادامه داد: برنامه‌های آموزشی واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی جیرفت در ایام سال متنوع است که می‌توان به برخی از آن‌ها از جمله اجرای طرح فلاح در منازل مددجویان با هدف آموزش احکام، مسائل شرعی، سیاسی، مسائل روز و اجرای طرح قرآن در خانه اشاره کرد.

 

 مسؤولان در حاشیه برگزاری این اختتامیه از نمایشگاهی که از دستاوردهای این کانون برپا شده بود، بازدید کردند و از این اقدام به عنوان نمونه بارز اقتصاد مقاومتی یاد شد.

بنا بر این گزارش در پایان این مراسم به افراد برتر جوایزی اهدا شد

۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۲۱_PhotoL ۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۲۴_PhotoL ۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۰۳_PhotoL ۱۳۹۵۰۶۰۸۰۰۰۶۰۷_PhotoL

منبع:فارس

انتهای پیام/.