یک شرور سابقه دار در جیرفت دستگیر شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری شرور سابقه داری که با قدرت نمایی ، عربده کشی و اخاذی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود خبرداد.

سرهنگ ماشاالله ملائی گفت:با توجه به این که متهم با نقشه قبلی و به صورت آنی در نقطه ای اقدام به شرارت و اخاذی می کرد و سریعا از صحنه متواری می شد، لذا ماموران به صورت نامحسوس طی چندین روز نقاطی را که احتمال شرارت وجود داشت را پوشش دادند.
وی افزود : سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی درست لحظه ای که متهم در یکی از نقاط شهر ضمن عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان قصد اخاذی با سلاح سرد را داشت ماموران با هوشیاری و عکس العمل سریع نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی خاطر نشان کرد : این شرور سابقه دار که چندین فقره اخاذی، ایجاد مزاحمت، رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی را در پرونده خود دارد، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.