تیم فوتسال ایثار جیرفت برابر پارسای قم مغلوب شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، تیم فوتسال پارسای قم با پیروزی ۲ بر یک برابر ایثار جیرفت در دور نخست از مرحله حذفی مسابقات دسته اول جوانان کشور، راهی دور بعد شد.

تیم‌های فوتسال پارسای قم و ایثار جیرفت عصر شنبه در مرحله حذفی فوتسال جوانان کشور در خوی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم پارسا همراه بود تا نماینده استان قم چهارمین پیروزی پی در پی خود را جشن بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال پارسای قم گفت: در این مسابقه تیم پارسا که نسبت به بازی‌های گذشته خسته به نظر می‌رسید در نیمه نخست یک بر صفر بازنده میدان را ترک کرد و دست کم گرفتن حریف جیرفتی نیز مزید بر علت شده تا پارسا بازنده به رختکن برود اما در نیمه دوم ورق برگشت.

برقعی بیان داشت: ۲ گل از علی عبدالله زاده بازیکن گلزن پارسا که برترین گلزن این مسابقات تا این مرحله بوده است توانست پیروزی را به اردوی نماینده فوتسال قم بیاورد و بدین ترتیب پارسا روز یکشنبه در دومین مسابقه حذفی خود برابر تیم آتیه یزد قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پارسا شانس خوبی برای کسب قهرمانی دارد اما از تیم‌های مس سونگون و دبیری تبریز به عنوان رقیبان جدی این تیم یاد می‌شود. نکته جالب در مورد دیدارهای پارسا در خوی، حضور پررنگ هواداران و تشویق این تیم توسط تماشاگران حاضر در سالن و نیز قمی‌هایی است که در خوی به سر می‌برند.