رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مدیر نمونه کار، تلاش و خدمت در اقتصاد مقاومتی


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،وزیر کشور در جلسه پایانی خود در دانشگاه علوم پزشکی  جیرفت رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان را به عنوان مدیر نمونه کار و تلاش و خدمت در اقتصاد مقاومتی معرفی و از وی تقدیر کرد.

img_3776

 

 دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور از طرف ریاست محترم جمهور و معاون اول محترم رییس جمهور به عنوان ناظر عالی و معین استان کرمان انتخاب شده است که طی جلسات و سفرهای متعدد به استان کرمان ضمن برگزاری جلسات در حضور استاندار محترم کرمان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از نزدیک فعالیت های مربوطه را در کلیه بخش های اقتصادی ارزیابی می نماید..

 

وی در سفر اخیر ۲ روزه وزیر محترم کشور به همراه تنی چند از معاونین و مشاوران ارشد خود به جنوب استان کرمان از شهرستان های جیرفت کهنوج قلعه گنج و رودبار جنوب بازدید نموده و جلسات متعددی را با استاندار و روسای سازمان ها و مدیران کل استانی، ائمه محترم جمعه، نمایندگان مردم هفت شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مقامات محلی، رئیس بنیاد مستضعفان کشور و همکاران ، رئیس اتاق بازرگانی استان و تشکل های بخش خصوصی و اصحاب رسانه برگزار و از نزدیک با مردم و کشاورزان منطقه ملاقات نمودند..

 

پس از دو روز بازدید و نشست های منطقه ای جلسه با شکوهی در محل سالن دانشگاه علوم پزشکی برقرار و وزیر محترم کشور دستاوردهای بزرگ اجرای طرح اقتصاد مقاومتی کشور را در استان کرمان به عنوان یکی از سه استان پایلوت کشور تشریح نمود.

 

ایشان در پایان ارزیابی خود با ابتکاری جالب به معرفی مدیران نمونه اقتصاد مقاومتی پرداخته و از رئیس بنیاد مستضعفان کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ، رئیس بانک سینا و فرماندر قلعه گنج قدردانی کردند

 

img_3077

 

وزیر کشور در تمجید از عملکرد شایسته رئیس نمونه سازمان جهاد کشاورزی کشور گفت :آن کسی که من در خدمت آن شوق را،انگیزه و علاقه را در چشمانش و شادی و برق چشمانش می دیدم جناب آقای دکتر موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بود که با استقبال شدید حضار و ابراز شادمانی با کف زدن مکرر حضار مواجه گردید.

 

پس از انتخاب جناب آقای دکتر موسوی به عنوان مدیر نمونه استانی و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی توسط استاندار محترم، انتخاب وی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی برتر در سطح کشور این سومین موفقیت به عنوان رئیس سازمان در ماه اخیر می باشد.

 

موسوی موفقیت های اخیر را پس از توجه و عنایات حضرت حق مدیون حمایت های وزیر محترم جهاد کشاورزی و ستاد وزارتخانه، هدایت و حمایت های فراوان استاندار محترم کرمان و معاونین ایشان و روسای سازمان ها و مدیران کل و فعالیت و سختکوشی همکارانش در پهنه جنوب کرمان و زحمت فراوان کشاورزان و همراهی رسانه های گروهی می داند.

 

وی همچنین از ائمه محترم جمعه، نمایندگان محترم مردم شریف جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج)، مقامات قضایی و انتظامی ، فرمانداران، بخشداران صمیمانه سپاسگزاری نمود.

 

انتهای پیام/.