. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16147 تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 | 12:48 ب.ظ

رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

کنسرسیوم محصولات کشاورزی جنوب کرمان راه اندازی می شود

به گزارش کنارصندل ،رئیس اتاق بازرگانی کرمان از تشکیل کنسرسیوم محصولات کشاورزی جنوب کرمان خبرداد .                       سید مهدی طبیب زاده اظهارداشت: در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی اتاق بازرگانی اقدامات قبال توجهی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به اینکه اتاق بازرگانی کرمان معین دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد است […]

به گزارش کنارصندل ،رئیس اتاق بازرگانی کرمان از تشکیل کنسرسیوم محصولات کشاورزی جنوب کرمان خبرداد .

 

۲۲۱۱۹۴۳                   

سید مهدی طبیب زاده اظهارداشت: در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی اتاق بازرگانی اقدامات قبال توجهی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به اینکه اتاق بازرگانی کرمان معین دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد است و این دو شهرستان از توانمندی بالایی در زمینه تولید محصولات کشاورزی برخوردار هستند سعی شده برنامه مناسبی برای حمایت از این دو شهرستان انجام شود.

 

وی به تولید انواع محصولات کشاورزی در این دو شهرستان خبر داد و گفت: شرایط مطلوب کشاورزی در این منطقه موجب شده در فصول مختلف محصولات گوناگون و با کیفیت بسیار بالا تولید شود که می تواند در توسعه اقتصاد دو شهرستان تاثیر گذار باشد.

 

طبیب زاده ادامه داد: با وجود تمام داشته ها و تولید انبوه اما در زمینه فروش این محصولات در برخی مواقع مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

 

وی افزود: باید بازاریابی و معرفی توانمندی های کشاورزی و محصولات این دو شهرستان به بازار مصرف داخلی و خارجی با جدیدت دنبال شود و در همین راستا نیز کنسرسیوم محصولات کشاورزی این دو شهرستان راه اندازی می شود.

 

وی خواستار کشت و تولید هدفمند محصولات کشاورزی با توجه به نیاز بازار شد و افزود: در این خصوص نیاز به یک کار هدفمند و جلوگیری از مدیریت های خرد و جزیره ای داریم.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =