. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 16263 تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 | 07:10 ق.ظ

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را اعلام کرد

به گزارش کنارصندل ،بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت  برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را اعلام کرد .   کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  هفته دفاع مقدس  یاداور رشادت های  فرزندان انقلاب اسلامی در میدان جهاد و شهادت و مبارزه با استکبار […]

به گزارش کنارصندل ،بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت  برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را اعلام کرد .

 

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  هفته دفاع مقدس  یاداور رشادت های  فرزندان انقلاب اسلامی در میدان جهاد و شهادت و مبارزه با استکبار جهانی خاطره‌ای فراموش ناشدنی برای ملت ایران بوده و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از رشادت‌های فرزندان امام و انقلاب تجلیل کنیم.

 

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهیدان در هفته دفاع مقدس  و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه های متعددی را برگزار میکند.

 

محمودی خاطر نشان کرد : راه و سیره شهدا الگوی ارزنده ای برای نسل آینده خواهد بود و بایستی با تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا و تقویت روحیه نشاط و شادابی و توسعه تفکر بسیجی در جامعه بویژه دانشجویان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس تلاش کرد.
 

 
وی ادامه داد: برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود و فضای سازی دانشگاه ها با نصب پلاکارد و …، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری ایستگاه های صلواتی در کلیه دانشگاه ها توسط پایگاه ها ، برگزاری نمایشگاه عکس شهدا و دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت ، چاپ ویژه نامه بسیج دانشجویی به مناسبت هفته دفاع مقدس ، و برگزاری شب شعر و خاطره از جمله  برنامه های بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

photo_2016-08-22_08-03-28

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =