. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16267 تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 | 07:32 ق.ظ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد:

کنارصندل به عنوان بزرگترین تمدن بشری در حال نابودی است

به گزارش سایت کنارصندل ، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد شرایط پایگاه های جنوب کرمان را بحرانی دانست و گفت: کنار صندل در جنوب استان کرمان به عنوان بزرگترین تمدن بشری در معرض آسیب بوده و در حال نابودی است.   یحیی کمالی پور پیش ظهر چهارشنبه در نشست مجمع نمایندگان مجلس استان کرمان با […]

به گزارش سایت کنارصندل ، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد شرایط پایگاه های جنوب کرمان را بحرانی دانست و گفت: کنار صندل در جنوب استان کرمان به عنوان بزرگترین تمدن بشری در معرض آسیب بوده و در حال نابودی است.

 

یحیی کمالی پور پیش ظهر چهارشنبه در نشست مجمع نمایندگان مجلس استان کرمان با مدیر کل میراث فرهنگی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی پاسدار هویت ملی هر کشوری است، گفت: امروز بیش از هر زمانی این احساس نیاز وجود دارد که برای حفظ آثار فرهنگی خود گامی اساسی برداریم.

 

وی افزود: میراث فرهنگی باید در تمام زمینه های گردشگری و صنایع دستی و… از وضعیت کنونی بیرون بیاید و این مستلزم حوزه عملکرد سازمان متولی این حوزه است.

 

کمالی پور ادامه داد: آمد و رفت های مدیران در سال های گذشته باعث شد شالوده کار اداره میراث فرهنگی از هم بپاشد.

 

وی با تاکید به اینکه باید به داد میراث فرهنگی استان کرمان برسیم، گفت: باید تکلیف این نیروهای انسانی در اداره کل تعیین شود. نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: پایگاه های جنوب استان کرمان وضعیت اسفناک و شرایط بحرانی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه میراث فرهنگی از هیچ کمکی دریغ نمی کند، تصریح کرد: با این وضعیت کارکنان نمی شود از میراث فرهنگی حمایت کرد.

 

کمالی پور گفت: کنار صندل در جنوب استان کرمان به عنوان بزرگترین تمدن بشری در معرض آسیب بوده و در حال نابودی است.

 

۱۹۹۸۷ ۱۵۴۰۶۱۲_۶۶۰ resized_1540617_965

 

منبع:مهر

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

  1. علی گفت:

    چرا کسی به فکر کنارصندل نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دو =