. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 16294 تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 | 06:29 ق.ظ

جشن غدیر در پارک حضرت ولیعصر(عج) جیرفت برگزار شد /تصاویر

به گزارش کنارصندل، جشن عید بزرگ عید غدیر خم در پارک حضرت ولیعصر (عج) جیرفت برگزار شد جشن عیدغدیرخم ، وصایت و ولایت ابرمرد تاریخ اسلام و شخصیت اول جهان تشیع حضرت علی (ع)، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در پارک حضرت ولیعصر (عج) جیرفت برگزار شد. این جشن با شکوه که […]

به گزارش کنارصندل، جشن عید بزرگ عید غدیر خم در پارک حضرت ولیعصر (عج) جیرفت برگزار شد

جشن عیدغدیرخم ، وصایت و ولایت ابرمرد تاریخ اسلام و شخصیت اول جهان تشیع حضرت علی (ع)، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در پارک حضرت ولیعصر (عج) جیرفت برگزار شد.

این جشن با شکوه که مزین به حضور مردان و زنان مومن و انقلابی اعم از جوانان و نوجوانان  و تعدادی از مسئولین بود،با برنامه های مختلف و جذابی چون مولودی خوانی، سخنرانی ، موسیقی و … همراه بود.

سیدکمال خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت در این جشن ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم و هفته دفاع مقدس خدمت خانواده شهدا ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و مردم جیرفت ، گفت: ان شاء الله در این عیدی که گذشت بتوانیم دل همه را شاد کنیم.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس ،یاد و خاطره جانفشانی شهدا و رزمندگان است و اگر امروز ما در جزیره ی امنی زندگی می کنیم و کسی قدرت نمی کند نگاهی به جمهوری اسلامی ایران بیندازد، به برکت جانفشانی همه ی شهدا ، رزمندگان و جانبازان است.

وی افزود: ما جنگ را با موفقیت و پیروزی به پایان رساندیم و امروز نظام مقدس ما با اقتدار در منطقه قدرت نمایی می کند.

خوشکام همچنین با تشکر و قدردانی از پرسنل زحمتکش شهرداری جیرفت ،گفت: پرسنل شهرداری با مشکلاتی که دارند ولی در شبانه روز از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود: شهردار زحمتکش ،پرتلاش و خستگی ناپذیر نیز با توجه به مشکلات مالی و حداقل دریافتی ای که از عوارض دارد ولی از کار و تلاش دست بر نمی دارد و شبانه روز تلاش می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت با ابراز خرسندی گفت: ان شاء الله ما بتوانیم در ماه های آینده پروژه های عظیمی که در دست اقدام است افتتاح کنیم.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر جیرفت حمایت قاطع خود را از مهندس مختاری اعلام می کنیم و امیدواریم با کمک هم و حمایت مردم عزیز دارالولایه  بتوانیم شهری در خور تمدن هفت هزارساله بسازیم.

img_3877 img_3866 img_3855 img_3884 img_3888 img_3890 img_3893 img_3929 img_3895 img_3919 img_3917 img_3909 img_3916 img_3859 img_3862

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =