دوشنبه شب ،برگزاری محفل شب شعر و خاطره دفاع مقدس در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

photo_2016-08-10_07-21-08

 

به گزارش کنارصندل ،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس محفل شب شعر و خاطره با حضور شاعران نام‌آشنای جنوب کرمان برگزار می‌شود.

 

سید حسین طیبی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایستادگی ملت ایران ضربه‌ وارد کند.

 

وی افزود: با توکل به خداوند و در سایه اتحاد می‌توان از تمام گذرگاه‌های دشوار و سخت عبور کرد و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود صحنه‌های زیبایی از ایستادگی را خلق کردند.

 

طیبی بیان داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و حماسه آفرینان دوران باشکوه و بیاد ماندنی دفاع مقدس محفل شب شعر و خاطره با حضور شاعران نام‌آشنای جنوب کرمان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این محفل انس از شاعر پیشکسوت و جانباز دوران دفاع مقدس «طهماسب بدرود» تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

طیبی خاطرنشان کرد: این محفل شب شعر و خاطره روز دوشنبه پنجم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن شهید مداحی‌پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود.