. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16353 تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 | 10:03 ق.ظ

همزمان با سراسر کشور

زنگ دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت به صدا در آمد / تصاویر

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز همزمان با سراسر کشور ، زنگ دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت نیز به صدا درآمد.   نواختن زنگی که جرقه تربیت، امید، فرهنگ و تحصیل را در ذهن دانش‌آموزان برای همیشه به جای خواهد گذاشت و با شکوه، با شور و نشاط دانش‌آموزان و برخی اولیا‌ همراه بود و حال و […]

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز همزمان با سراسر کشور ، زنگ دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت نیز به صدا درآمد.

 

نواختن زنگی که جرقه تربیت، امید، فرهنگ و تحصیل را در ذهن دانش‌آموزان برای همیشه به جای خواهد گذاشت و با شکوه، با شور و نشاط دانش‌آموزان و برخی اولیا‌ همراه بود و حال و هوای مدرسه و نشستن پشت نیمکت را برای بزرگترها تداعی کرده بود.

 

 اساس و پایه عالم وجود بر تربیت اسلامی انسان است و انبیا و اوصیا الهی نیز برای تحقق این امر مهم ماموریت داشته و تلاش می‌کردند که کار معلمان نیز کمتر از این کار نیست و ادامه دهنده این راه و روش در مدرسه هستند.

 

 سرکارخانم بهادر مدیر دبیرستان دخترانه شاهد به خبرنگار ما گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ، این دو امر مهم بسیار ارزشمند و مبارک است، چون امروز دانش‌آموزان در این روز وارد مدرسه شدند و این همان سنگر حفظ و ارزش‌های اسلامی است.

 

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های فرزندان پاک اسلامی است و دانش‌آموزان همواره باید از انسان‌های مخلص و بی‌ریا الگوبرداری کنند.

 

وی تصریح کرد: در این دبیرستان نزدیک به ۴۵۰ دانش آموز سال تحصیلی جدید را شروع کرده اند که امیدواریم سالی پر ازموفقیت و سلامتی برای همه ی دانش آموزان عزیزمان باشد.

 

img_4211 img_4204 img_4224 img_4228 img_4232 img_4239 img_4243 img_4238 img_4240 img_4234

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

  1. فاریابی گفت:

    چرا مدرسه دادین دست خانم اسلامی خیلی بداخلاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =