. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 16696 تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 | 06:12 ق.ظ

بررسی مشکلات مردم بخش چاهریگان کهنوج با حضور سرزده فرماندار در روستاها

به گزارش سایت کنارصندل, صبح روز گذشته فرماندار کهنوج به اتفاق بخشدار و اعضای شورای اداری به منظور بررسی مشکلات مردمی, عازم بخش چاهریگان شد.   ابتدا روستای بنگود عشایری مورد بازدید فرماندار و هیات همراه قرار گرفت و در گفتگوی تلفنی عطاپور فرماندار کهنوج با امیرتیموری مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان مبنی بر […]

به گزارش سایت کنارصندل, صبح روز گذشته فرماندار کهنوج به اتفاق بخشدار و اعضای شورای اداری به منظور بررسی مشکلات مردمی, عازم بخش چاهریگان شد.

 

ابتدا روستای بنگود عشایری مورد بازدید فرماندار و هیات همراه قرار گرفت و در گفتگوی تلفنی عطاپور فرماندار کهنوج با امیرتیموری مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان مبنی بر عدم حفاظ مدرسه عشایری مقرر شد منظری توکلی نمایندگی عشایری از مدرسه عشایری آموزگار بازدید و نتیجه را به اداره کل اعلام و از محل اعتبارات شهرستانی و استانی این مشکل بر طرف شود.

 

در گام دوم, حضور سرزده فرماندار اهالی روستای بنگود مرکزی را بسیار خوشحال کرد و مردم این روستا با استقبالی چشمگیر خواستار توجه مدیران دولت تدبیر و امید به زادگاه نماینده دور ششم مجلس شدند.

 

در این بازدید فرماندار کهنوج به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پس از حضور در مدرسه شرافت بنگود, هزینه لباس و کفش دانش آموزان بی بضاعت مدرسه شرافت بنگود را در همان محل و بصورت نقد به مدیر مدرسه پرداخت کرد.

 

عطاپور سپس پای در ددل هیات امنای مسجد بنگود نشست و ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: امیدوارم نغمه سرایان بوستان علوی و بلبلان خوشخوان گلستان آل طاهرین نهایت استفاده ر اازشب های محرم و عزاداری های پیش رو ببرند. همچنین وی از مردم خواست که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کنند.

 

درگام بعدی, فرماندار کهنوج مهمان اهالی روستای چاهریگان وزیری ها شد که مردم این روستا خواستار رفع مشکلات راه و آب اشامیدنی شدند.

 

فرماندار کهنوج گفت: ان شاالله مشکل راه مواصلاتی مناطق بخش چاهریگان به مرکز شهر با حضور نماینده پنچ شهرستان جنوبی رفع و مقرر شده است روکش جاده انجام شود.

 

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات آب شرب هم در سال جاری با تخصیص اعتبار, بیشتر مشکلات اب روستایی مرتفع میشود لیکن تا رفع مشکلات به شکل اورژانسی با تانکر به این روستا آبرسانی میشود.

 

در پایان این بازدید دکتر شهسواری بخشدار چاهریگان در مسجد روستای بنگود ضمن تسلیت ماه محرم از حمایت های فرماندار تقدیر و تشکر کرد.

 

img_20161003_054624img_20161003_054613img_20161003_054559img_20161003_054534img_20161003_054345

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =