لزوم توجه جدی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به سرشماری عمومی نفوس و مسکن


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، ظهر دیروز همایش ماهانه دهیاران و تعدادی از شوراهای اسلامی بخش مرکزی جیرفت در فرمانداری برگزار شد.

img_5154

 

سالاری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: ما بسیار شکرگزاریم که خداوند ما را در مسیر سیدالشهدا قرار داد که بتوانیم رضایت خداوند و رضایت امام حسین (ع) را به دست آوریم و تلاش کنیم که هر کاری که انجام می دهیم خالص و بی شائبه باشد.

 

وی افزود: اولین قدم در راه سید الشهدا درس اخلاص است.

 

وی ادامه داد: سید الشهدا با اخلاص در راه خدا ، تمام فرزندانش را به میدان کارزار فرستاد تا اسلام زنده بماند.

 

سالاری از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست : بخاطر عزاداری سرور و سالار شهیدان  روستاهارا سیاه پوش کنند .

وی با تاکید افزود: روستاهایی که در اطراف جاده های اصلی هستند این کار را بهتر انجام دهند ، چرا که ما هر چه داریم از امام حسین (ع) است.

 

img_5161

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت گفت: در تاریخ معاصر ، نیروی انتظامی با دلاوری و ایثارگری همراه است و هر گونه پیشرفتی ، چه از نظر اقتصادی ، فرهنگی ، صنعتی و غیره در سایه ی امنیت است.

 

وی افزود: خداوند را شکرگزاریم که یکی از نعمت هایی که خداوند به ما داده ، نعمت امنیت است و یادمان نرود که نیروی انتظامی یکی از حافظان امنیت است.

 

img_5188

 

سالاری در بخشی از سخنان خود نیز به اهمیت سرشماری اشاره کرد و گفت: کشورهایی در دنیا پیشرفته هستند که حداقل ۵۰ درصد از کارهایشان به صورت اینترنتی انجام شده باشد.

 

وی از دهیاران خواست که در روستاها از طریق مدارس روستا ، بهداشت و افراد ، مردم به سرشماری اینترنتی هدایت شوند.

 

سالاری خبر داد: به ۵ نفر از دهیارانی که سرشماری اینترنتی بیشتری در روستایشان ثبت شده باشد جایزه ی ویژه ای از طرف فرماندار محترم تعلق خواهد گرفت.

 

وی گفت:باید به مردم اطمینان لازم داده شود که ارائه آمار نه تنها به ضرر آنها نیست بلکه در برنامه ریزی برای رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی همچون بیکاری بسیار مؤثر است.

 

img_5146 img_5176 img_5193 img_5195 img_5178