. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16779 تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | 13:43 ب.ظ

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت خبر داد:

حوزه های علمیه جنوب استان در حال ارتقاء و گسترش هستند

به گزارش سایت کنارصندل مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما از ارتقا و گسترش حوزه های علمیه جنوب کرمان خبر داد. حجت الاسلام شهدادنژاد گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت به سطح ۳ ارتقا یافت و از این پس همه پایه های درسی حوزه را داراست. وی افزود: حوزه […]

به گزارش سایت کنارصندل مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما از ارتقا و گسترش حوزه های علمیه جنوب کرمان خبر داد.

حجت الاسلام شهدادنژاد گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت به سطح ۳ ارتقا یافت و از این پس همه پایه های درسی حوزه را داراست.

وی افزود: حوزه علمیه اهل بیت (ع) شهرستان قلعه گنج که سفیران هدایت هست طی هفته گذشته بیش از ۵۰ نفر طلبه توسط مدیر و یکی از معاونین حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت مصاحبه شدند و آماده آغاز سال تحصیلی جدید می باشند.

مدیر حوزه علمیه امام (ع) جیرفت اضافه کرد: همچنین حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) شهر زهکلوت بیش از ۱۳۰ نفر ثبت نامی داشته است که مصاحبه این افراد از روز گذشته ۱۲ مهرماه توسط مدیر حوزه علمیه جیرفت در حال انجام است.

حجت الاسلام شهدانژاد در ادامه افزود: حوزه علمیه پیامبر (ص) شهر زهکلوت در مهر ماه امسال افتتاح میشود.

گفتنی است شهرهای قلعه گنج و زهکلوت تا پیش از این دارای حوزه علمیه نبوده اند.

نظرات بینندگان:

  1. موسوی گفت:

    جهت اطلاع نظر دهنده محترم به استحضار می رساند که
    بر اساس مصوبه گسترش حوزه های علمیه در مناطق جنوب کشور این صلاحیت جهت اخذ و راه اندازی حوزه های علمیه جنوب کشور به مدیر محترم و کادر محترم جهت کمک در راه اندازی با اجازه مراکز ذیربط انجام گرفته است. این حوزه ها همگی زیر نظر حوزه علمیه استان کرمان می باشند و تمام حوزه های علمیه سراسر کشور زیر نظر حوزه علمیه قم هستند و مدیران و کادر سایر حوزه ها ی علمیه با سابقه و تجربیات بیشتر می توانند با هم همکاری داشته باشند البته تحت اشراف و برنامه ریزی استان و ستاد با هم همکاری کنند. این همکاری هیچگاه به منزله دخالت تلقی نمی شود چرا که حوزه های علمیه همه با هم یکی هستند. بدیهی است این جمله مال کادر حوزه نبوده و این شخص درصدد اختلاف افکنی می باشد. این مساله بسیار امر عادی و معمولی در حوزه های علمیه سراسر کشور به حساب می اید.

  2. 034 گفت:

    حوزهای علمیه پنج گنج جنوب چه ربطی به مدیر حوزه علمیه جیرفت داره تو کار حوزه های علمیه ما دخالت نشه لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =