نیروی انتظامی از همه ی آزمون ها سربلند بیرون آمده است/شما از جان می گذرید که مردم در آرامش باشند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی عصر امروز طی نشستی ، با حضور فرماندار جیرفت ، دادستان ،فرمانده نیروی انتظامی جیرفت ،فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاسداران جیرفت و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری از تعدادی از فرماندهان پاسگاه ها و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی تقدیر شد.

 

img_5439

 

در این نشست ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، گفت: خداوند به ما توفیق عنایت فرماید که از حادثه کربلا درس ایثار و شهادت را بیاموزیم و تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

 

وی نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت ،گفت:نیروی انتظامی از همه ی آزمون ها سربلند بیرون آمده است و شما از جان می گذرید که مردم در آرامش باشند.

 

وی افزود: امروز،عزت و اقتدار ما مدیون خون شهداست .

 

امینی روش ادامه داد: علیرغم اینکه در اطراف ما جوی خون جاریست اما ما به برکت خون شهدا و شما حافظان امنیت و دیگر نیروهای نظامی در آرامش هستیم.

 

img_5402

 

وی ادامه داد: با وجود همه ی کمبودها و محدودیت ها که در نیروی انتظامی است ، اما آنچه که همیشه موفقیت به دنبال داشته ، فرهنگ ایثار و شهادت ، مردانگی ، تعهد ، تخصص و…ایست که در بدنه نیروی انتظامی وجود دارد.

 

فرماندار جیرفت با ابراز خرسندی گفت: جنوب استان کرمان با ۱۰ سال گذشته قابل مقایسه نیست و ما به همت عزیزان ما در بسیج و سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و دستگاه های مقتدر قضایی ،هیچ اشرار شناسنامه داری در جنوب استان نداریم.

 

وی افزود: ما امروز با وفاق و همدلی ای که در شورای تامین هست ، در جنوب بهترین امنیت را داریم.

 

امینی روش تصریح کرد: بخش خصوصی و سرمایه داری وقتی در جنوب سرمایه گذاری می کند ، به این نتیجه رسیده است که امنیت هست و این بخاطر تلاش ها و مجاهدت های  شما حافظان امنیت است.

 

img_5431

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در هفتم اسفندماه سال گذشته برگزار شد ،گفت: دشمنان به دنبال کارشکنی و متشنج کردن وضعیت انتخابات در شهرستان بودند ، اما این آرزو را به گور بردند و مردم ما نشان داده اند که هر چه زمان می گذرد پای نظام و رهبری ایستاده اند و بزرگترین دست مایه ی ما وفاق و همدلی است.

 

فرماندار جیرفت نیز با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن امسال در دو مرحله انجام می شود و از تاریخ سوم تا ۲۴ مهرماه سال جاری به صورت اینترنتی و پس از آن دوره نیز از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان‌ماه توسط ماموران سرشماری با مراجعه به خانوارها ،در کشور اجرا خواهد شد ، از فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری ها خواست که از ماموران سرشماری در روستاها و شهر حمایت کنند و هر طور که می توانند با این ماموران همکاری داشته باشند.

 

img_5408 img_5404 img_5410 img_5411 img_5417 img_5420 img_5422 img_5429 img_5447 img_5452 img_5454 img_5456 img_5462 img_5464 img_5479 img_5485 img_5493 img_5499 img_5502

انتهای پیام/.