۱۳مامور سرشماری به همراه ۲ کارشناس فنی و اجرایی ، سرشماری در بخش ساردوئیه را انجام می دهند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

photo_2016-09-03_08-18-36

 

به گزارش کنارصندل ، صالحی بخشدار ساردوئیه خبر داد: ۱۳ مامور سرشماری به همراه ۲ کارشناس فنی و اجرایی ، کار سرشماری نفوس و مسکن در بخش ساردوئیه را انجام می دهند.

 

وی بر لزوم همکاری شوراها ، دهیاران و دستگاه های اجرایی  با ماموران سرشماری تاکید کرد و گفت: همه ی ما  وظیفه داریم که در این کار بزرگ که از شاخصه های اصلی برای برنامه ریزی های توسعه ای کشور است ، همکاری کنیم.

 

صالحی گفت: تفاوت دیگر این دوره  سرشماری با دوره‌های پیشین آن است که سرشماری به صورت اینترنتی نیز انجام می‌شود و مردم می‌توانند از ۳ تا ۲۴ مهرماه به سایت سامانه سرشماری مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند و کد رهگیری دریافت کنند.

 

وی تاکید کرد:خانواده ها به هر میزان که در مرحله نخست به صورت اینترنتی اطلاعات خود را در سامانه مورد نظر وارد کنند، کار سرشماری آسان تر و سرعت کار بیشتر می شود.

 

وی افزود: در کشور یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهایی که اطلاعات را به صورت اینترنتی اعلام می کنند، در نظر گرفته شده است.

 

بخشدار ساردوئیه خبر داد: مردم جهت سرشماری اینترنتی  می توانند به بخشداری ، شهرداری ، جهاد کشاورزی ، راه و شهرسازی و دیگر ادارات در بخش ساردوئیه مراجعه و به صورت رایگان ثبت نام کنند.

 

وی افزود: از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان نیز سرشماری بصورت مصاحبه حضوری و با مصاحبه با یکی از اعضاء خانواده اطلاعات جمع آوری و درتبلت های مامورین ذخیره می شود و افرادی که قبلا از طریق اینترنت ثبت نام کرده اند فقط باید  کد آماری خود را در اختیار مامور قرار دهند.

 

صالحی تصریح کرد:درصد رشد جمعیت ، نرخ بیکاری ، مهاجرت ، مسکن ، شناخت افراد در حال تحصیل و بسیاری از اطلاعات مهم دیگر را می توان از طریق سرشماری بدست آورد که در برنامه ریزی مسئولین کمک شایانی خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه در منطقه  کوهلری ، رمون ، بهرآسمان و… مناطقی هست که  صعب العبورند ، اما با تلاش و کوشش همه ی همکاران ، به صورت دقیق در این مناطق سرشماری انجام خواهد شد .

 

انتهای پیام/.