روند ادامه دار کسب رتبه های برتر کشوری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۱

 

به گزارش کنارصندل ، اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کسب رتبه های برتر حوزه تحقق سرمایه گذاری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در کشور برای چندمین بار متوالی خبر داد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در این باره گفت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مقایسه عملکرد ۴ ماهه ابتدای سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، این سازمان توانسته است رتبه دوم رشد اشتغال با ۴۱۰ درصد و رتبه چهارم از لحاظ رشد تعداد با ۱۰۰ درصد، در حوزه پروانه بهره برداری صادر شده  را میان سازمان های کشور کسب کند.

 

وی افزود: حوزه های صنعت و معدن از مهمترین ارکان در راستای توسعه اقتصادی جوامع و اشتغال هدف اصلی این حوزه هاست که در نهایت رشد اقتصادی، رفع بیکاری و رفاه اجتماعی مردم آن جامعه را در پی خواهد داشت.

 

دکتر محمود اسکندری نسب همچنین افزود: بحمدلله با اقداماتی که طی این سه سال انجام شده موانع زیادی که بر سر راه تولید وجود داشت حذف و اشتغال افزایش یافته که این آمار تأئید کننده آن می باشد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در ادامه گفت: تاکنون ۱۹ طرح صنعتی و معدنی تسهیلاتی به مبلغ ۲۴۶٫۸ میلیارد ریال را از طریق ثبت نام در طرح کشوری رونق تولید دریافت کرده اند.

 

وی تأکید کرد: با اقداماتی که در این طرح توسط سازمان و با کمک بانک های عامل انجام گرفته، به زودی شاهد راه اندازی مجدد کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل خواهیم بود که در اولین تأثیر آن، اشتغال ایجادی در منطقه افزایش خواهد یافت.


وی همچنین کسب این افتخارات را مرهون حمایت ویژه وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، استاندار محترم کرمان و تلاش بی وقفه پرسنل این سازمان دانست.

 

انتهای پیام/.