برگزاری کلاس‌های آموزشی سرشماری نفوس و مسکن در جیرفت / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،کلاسهای آموزشی توجیهی ماموران آمارگیری سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان جیرفت در محل دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

 

منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت که یکی از اساتید این کلاس های آموزشی است ، گفت: با توجه به اینکه نتایج جامع سرشماری نفوس و مسکن، اصلی مهم در تحولات و توسعه کشور است، بنابراین  باید تلاش شود اطلاعات و آمار خواسته شده در پرسشنامه ها نیز درست و دقیق وارد شود و ضامن تحقق آن ابتدا همکاری مردم و سپس دقت و تمرکز بالای ماموران آمارگیر می باشد.

 

نعمتی افزود: در سرشماری مرحله اول مردم با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir می توانند اطلاعات خود را که تا ۲۴ مهرماه فرصت هست وارد کنند  و سرشماری حضوری (با مراجعه به منازل مردم ) از ٢۵ مهرماه جاری تا ٢۵ آبان ماه امسال در سراسر کشور انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: از مزایای شرکت اینترنتی در سرشماری این است که افراد در قرعه‌کشی ۱۰۰۰ جایزه یک میلیون تومانی مرکز آمار ایران نیز شرکت خواهند کرد.

 

نعمتی تصریح کرد:کلاسهای آموزشی در محل دانشگاه پیام نور با حضور بیش از ۱۰۰ متقاضی در حال برگزاری است  که از این تعداد پس از آموزش و آزمون نهایی ۸۵ نفربرتر برگزیده و از ۲۵ مهر به درب منازل جهت دریافت اطلاعات مراجعه خواهند کرد .

 

img_5974 img_5971 img_5976 img_6044 img_6045 img_6047 img_6040 img_6038

 

انتهای پیام/