نیروی انتظامی در شهرستان جیرفت، ۴۲ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است/افزایش ۳۵ درصدی ارتقا امنیت در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح دیروز، نشست خبری در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جیرفت برگزار شد.

img_5993

 

در این نشست ماشاءالله ملایی فرمانده نیروی انتظامی جیرفت ضمن خیر مقدم و تبریک هفته نیروی انتظامی و همچنین تسلیت به مناسبت ماه محرم، گفت: نیروی انتظامی در شهرستان جیرفت، ۴۲ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

وی افزود: در ۶ ماه سال جاری، ۶۶ طرح در حوزه استحفاظی شهرستان جیرفت در زمینه های مختلف همچنون مسائل امنیتی، مبارزه با مواد مخدر و غیره برگزار شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی جیرفت عنوان کرد: این طرح های برگزار شده با هدف افزایش امنیت، دستگیری افراد متخلف و مبارزه با خرده فروشان انجام می شود.

 

img_6004

 

به گفته وی از دیگر برنامه های نیروی انتظامی برخورد با با خودروهای متخلف است که اجتناب ناپذیر است چراکه در صورت عدم بررسی این امر، موجب افزایش جرایم می شود.

 

ملایی با ارائه آمار ۶ ماه اخیر و مقایسه آن با آمار ۶ ماه گذشته، اظهار داشت: در حوزه مواد مخدر شاهد افزایش ۷۸ درصدی مقابله با مواد مخدر هستیم و همچنین ۱۰۷ درصد مبارزه با خرده فروشان افزایش داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان جیرفت از نیمه ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه کشفیات سرقت هشت درصد، توقیف خودروی متخلف ۱۱درصد، دستگیری متهمین در دست تعقیب ۳۴ درصد و در افزایش کشفیات ۷۲ درصد رشد داشته است و همچنین بالغ بر ۱۰۰ کارگاه آموزشی برای مردم برگزار شده است.

 

img_6023

 

فرمانده نیروی انتظامی جیرفت با بیان اینکه فضای مجازی بیشتر از اینکه یک فرصت باشد، تهدید محسوب می شود، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و جرائم ناشی از کم محبتی است.

 

وی افزود: شهرستان جیرفت طی سال جاری در زمینه کاهش تصادفات منجر به فوت نیز شاهد کاهش ۳۲ درصدی در زمینه جرایم سایبری و کشف ۱۰۰ درصدی بوده است.

 

ملایی با بیان اهمیت امنیت در منطقه، عنوان کرد: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه نیروی انتظامی نسبت به ۶ ماه گذشته، ۳۵ درصد امنیت منطقه جیرفت ارتقاء پیدا کرده است.

 

وی افزود: در زمینه حمل افاغنه خلأ قانونی داریم و برای این منظور قانونی وضع نشده است لذا ما فقط می توانیم ماشین را توقیف کنیم. سرهنگ ملایی ادامه داد: ۱۳ هزار تماس تلفنی از ابتدای سال جاری تاکنون با مرکز فوریت های ۱۱۰ شهرستان جیرفت برقرار شده است.

img_6010

 

وی به غیرفعال بودن دوربین های مداربسته این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید زمینه مشارکت خیرین را در این زمینه فراهم کنیم تا شاهد کاهش جرایم باشیم. وی افزود: دودی و مات کردن شیشه های خودرو فضایی برای جرم را به وجود می آورد و انجام این امر ممنوع است.

 

سرهنگ ملایی با تقدیر و تشکر از رئیس و اعضا شورای تأمین و بخصوص فرماندار جیرفت, رئیس دادگستری جیرفت، اداره اطلاعات, دادستان و بازپرس سلیمانی گفت: افزایش ضریب امنیت در شهرستان جیرفت با مشارکت مردم و تلاش جهادی ماموران نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به دست آمده است.

 

وی نیز از کمالی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بخاطر همکاری و همراهی با مجموعه نیروی انتظامی,قرارگاه ها و بسیجیان و آحاد مردم و خانواده شهدا تقدیر و تشکر کرد.

 

img_6015 img_6011 img_6006 img_5990 img_6000