. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17038 تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | 22:02 ب.ظ

رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد خبر داد:

ثبت نام سهمیه سوخت پائیزه و زمستانه نفت سفید آغاز شده است / خانوارها در صورت ثبت نام نکردن نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند

به گزارش سایت کنارصندل, مهندس احمد سالاری فر رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ثبت نام دریافت کالابرگ نفت سفید برای مصرف کنندگان این فرآورده که در شهرها و روستاهای فاقد گاز شهری می باشند از طریق سایت تجارت آسان از ابتدای تیر ماه […]

به گزارش سایت کنارصندل, مهندس احمد سالاری فر رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ثبت نام دریافت کالابرگ نفت سفید برای مصرف کنندگان این فرآورده که در شهرها و روستاهای فاقد گاز شهری می باشند از طریق سایت تجارت آسان از ابتدای تیر ماه آغاز شده است.

وی بیان کرد: کلیه خانوارهای شهری, روستایی و عشایری شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد جهت دریافت سهمیه سوخت پائیزه و زمستانه خود باید نسبت به ثبت نام خانوار از طریق سایت سامانه درخواست فرآورده های نفتی به نشانی tejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: برای هر خانوار در این مرحله ۲۲۰ لیتر نفت سفید به عنوان سهمیه پاییزی در نظر گرفته شده است که خانوارها در صورت ثبت نام نکردن و تحویل ندادن کالابرگ نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند.

وی بیان کرد: ۵۷ نمایندگی تعاونی ،عشایری، شهری و روستایی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد فعال و آماده توزیع نفت سفید به خانوارهای ساکن در این مناطق هستند.

مهندس سالاری فر افزود: مهلت خانوارهای مناطق گرمسیر برای دریافت سوخت پائیزه کالابرگ قطعه٢ (١٠٢،٢٠٢،٣٠٢،۵٠٢) تا پایان آبان ماه و جهت خانوارهای مناطق سردسیر (ساردوئیه، جبالبارز شمالی، مردهک و اسفندقه) کالابرگ قطعه ٣ (١٠٣،٢٠٣،٣٠٣،۵٠٣)پایان مهرماه سال جاری است.

روش ثبت نام بدین صورت است که فرد ابتدا اطلاعات خانواری خود و نزدیکترین عامل فروشنده به خود را در سایت انتخاب میکند سپس با مراجعه به اداره پست و ارائه مدارک (کپی صفحه اول شناسنامه و صفحه مشخصات همسر و فرزندان سرپرست و صفحه اول و دوم همسر و صفحه اول فرزندان و مدرک احراز محل سکونت(قبض برق یا آب / تلفن یا تایید شورای اسلامی محل) به همراه کالابرگ شماره ۳۳ مرحله قبل و پرداخت مبلغ ۸هزار تومان) میتوانند کالابرگ خود را دریافت کنند.

img_20161008_214032img-20161008-wa0012

نظرات بینندگان:

  1. Yashar36 گفت:

    والا به هر دری زدیم ثبت نام نشدیم عین شرکت سایپا و ایران خودرو.

  2. میلاد گفت:

    شرکت نفت

  3. حمیدکریمی گفت:

    ثبت نام نفت سفید

  4. علی حسینی گفت:

    دریافت نفت سفیدسفید

  5. عبداله کتویی زاده گفت:

    ثبت نام نفت سفید واحد مسکونی استان بوشهر شهر بوشهر.

  6. 1225713e591 گفت:

    عالی

  7. علی بخش صدیقی قلعه اقایی گفت:

    Hadis @sedighi.r

  8. admin گفت:

    سلام. ثبت نام شامل همه میشود کسانیکه که قبلا ثبت نام کرده با همان نام کاربری و رمزی که قبلا دارند باید مجدد ثبت نام کنند(اگر گم کرده اند با ارائه کد ملی به شرکت نفت رمز جدید بگیرند). 

  9. امین الله کریمی گفت:

    با سلام توضیح بدهید شامل حال همه میشود یا کسانی که اصلا ثبت نام نکردهاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =