ثبت نام سهمیه سوخت پائیزه و زمستانه نفت سفید آغاز شده است / خانوارها در صورت ثبت نام نکردن نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, مهندس احمد سالاری فر رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ثبت نام دریافت کالابرگ نفت سفید برای مصرف کنندگان این فرآورده که در شهرها و روستاهای فاقد گاز شهری می باشند از طریق سایت تجارت آسان از ابتدای تیر ماه آغاز شده است.

وی بیان کرد: کلیه خانوارهای شهری, روستایی و عشایری شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد جهت دریافت سهمیه سوخت پائیزه و زمستانه خود باید نسبت به ثبت نام خانوار از طریق سایت سامانه درخواست فرآورده های نفتی به نشانی tejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: برای هر خانوار در این مرحله ۲۲۰ لیتر نفت سفید به عنوان سهمیه پاییزی در نظر گرفته شده است که خانوارها در صورت ثبت نام نکردن و تحویل ندادن کالابرگ نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند.

وی بیان کرد: ۵۷ نمایندگی تعاونی ،عشایری، شهری و روستایی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد فعال و آماده توزیع نفت سفید به خانوارهای ساکن در این مناطق هستند.

مهندس سالاری فر افزود: مهلت خانوارهای مناطق گرمسیر برای دریافت سوخت پائیزه کالابرگ قطعه٢ (١٠٢،٢٠٢،٣٠٢،۵٠٢) تا پایان آبان ماه و جهت خانوارهای مناطق سردسیر (ساردوئیه، جبالبارز شمالی، مردهک و اسفندقه) کالابرگ قطعه ٣ (١٠٣،٢٠٣،٣٠٣،۵٠٣)پایان مهرماه سال جاری است.

روش ثبت نام بدین صورت است که فرد ابتدا اطلاعات خانواری خود و نزدیکترین عامل فروشنده به خود را در سایت انتخاب میکند سپس با مراجعه به اداره پست و ارائه مدارک (کپی صفحه اول شناسنامه و صفحه مشخصات همسر و فرزندان سرپرست و صفحه اول و دوم همسر و صفحه اول فرزندان و مدرک احراز محل سکونت(قبض برق یا آب / تلفن یا تایید شورای اسلامی محل) به همراه کالابرگ شماره ۳۳ مرحله قبل و پرداخت مبلغ ۸هزار تومان) میتوانند کالابرگ خود را دریافت کنند.

img_20161008_214032img-20161008-wa0012