. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16998 تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | 11:32 ق.ظ

مقدمات پخش مستقیم مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جیرفت با همکاری صدا و سیما و دستگاه های اجرایی در حال فراهم شدن است

به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت خبر داد:مقدمات پخش مستقیم مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جیرفت با همکاری صدا و سیما و دستگاه های اجرایی در حال فراهم شدن است.   امینی روش از هئیت های عزاداری و مردم دارالولایه درخواست کرد که با حضور پرشور خود و همکاری  لازم ، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان هر چه […]

به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت خبر داد:مقدمات پخش مستقیم مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جیرفت با همکاری صدا و سیما و دستگاه های اجرایی در حال فراهم شدن است.

 

امینی روش از هئیت های عزاداری و مردم دارالولایه درخواست کرد که با حضور پرشور خود و همکاری  لازم ، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان هر چه باشکوه تر برگزار شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت افزود: روز دوشنبه ۱۹ مهرماه (۸ محرم) ساعت ۱۵ در چهارراه بسیج (فرمانداری) این مراسم برگزار می شود.

 

فرماندار جیرفت بیان کرد: مردم عزیز و ولایت مدار شهرستان جیرفت از گذشته های دور تاکنون همیشه در برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری سرور و سالار شهیدان پیشگام بوده اند و امسال نیز این عزاداری ها پرشورتر از همیشه  برگزار می شود.

 

انتهای پیام/.

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =