استفاده صحیح از آب بایستی دغدغه همه ی مردم باشد / ۲۸۰ دهیار شهرستان ، پلیس آب هستند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت در نشست کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان جیرفت ، تاکید کرد: امینی روش افزود: استفاده صحیح از آب بایستی دغدغه همه مردم باشد.

img_6664

امینی روش در این نشست افزود: حفاظت، مدیریت و مصرف بهینه آب با قاطعیت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت مردم در رابطه با حفاظت آب بیشتر از گذشته باید فراهم شود، گفت: آموزش و ترویج ، بالابردن سطح آگاهی مردم باعث کاهش مشکلات در زمینه مصرف بهینه آب می شود.

 

امینی روش بیان کرد : کمیته حفاظت از آب گام های بلندی برداشته است ، اما این کار بزرگ باید استمرار داشته باشد

 

وی از ائمه جمعه ،اصحاب رسانه و خانه مطبوعات درخواست کرد که با فرهنگ سازی و بالابردن سطح آگاهی مردم ، زمینه ی مصرف صحیح منابع آبی را بیش از پیش فراهم نمایند.

 

وی افزود : استفاده صحیح از منابع آبی یک عزم ملی را می طلبد و حیات ما مرقون همین آبی است که باید برای مدیریت و استفاده صحیح از آن همه تلاش کنیم.

 

فرماندار جیرفت تاکید کرد : برنامه ای تدوین و مدون شود که چاه های غیرمجاز ساماندهی شود و به اندازه نیاز مردم روستا آب برداشت شود وی افزود : متاسفانه طی ادوار گذشته به علت عدم برخورد صریح و قاطع ما شاهد چاه های غیرمجاز زیادی هستیم که باید ساماندهی شوند.

 

وی با تشکر و قدردانی از جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی گفت : تسهیلات بسیار خوبی در بحث مدیریت منابع آب در اختیار کشاورزان قرار گرفته است و جهاد کشاورزی برای بالابردن سطح آگاهی مردم بیشتر کار کند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت خبر داد: ۲۸۰ دهیار شهرستان ، همیار و پلیس آب هستند و بزودی کارت شناسایی برای آنها صادر می شود.

img_6677

دادستان جیرفت نیز در این نشست گفت : آب در آینده از نفت هم برای ما مهمتر است.

 

وی تاکید کرد : اهمیت آب از طریق همه رسانه ها و مطبوعات پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه باید کاری کرد که همه به ا‌همیت آب پی ببرند افزود : باید روش های نوین آبیاری به گزارش تحمیل کرد .

 

وی تصریح کرد : متاسفانه نظارتی بر تولیدات شیرآلات نیست و باید از شیرآلات هوشمند استفاده کرد که بسیار در مصرف آب آشامیدنی مهم است.

 

وی نیز در بحث حفاری های غیرمجاز گفت : دستگاه های حفاری غیرمجاز دستور داده ایم که با آنها برخورد شود و جمع آوری شوند.

 

دادستان جیرفت تاکید کرد : مردم را از طریق دهیاری ها تشویق کنیم که چاه های غیرمجاز تجمیع شود .

img_6673

img_6671img_6667img_6670img_6668img_6658

انتهای پیام.