باید فرهنگ تقدیر و تشکر از پلیس را در جامعه نهادینه کنیم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، جلسه شورای ترافیک شهرستان جیرفت با حضور احمد امینی روش فرماندار جیرفت و دیگر اعضاء در محل فرمانداری جیرفت برگزار شد.

img_6636

فرماندار جیرفت گفت : ما باید فرهنگ تقدیر و تشکر از پلیس را در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی افزود : امروز حضور پلیس در سطح شهر برای آسایش و آرامش مردم است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم در سطح جامعه به گونه ای عمل کنیم که مردم ما قدردان پلیس باشند.

 

امینی روش خواستار فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و گفت همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

 

img_6630

فرماندار جیرفت بیان کرد : ما اگر با هم تعامل داشته باشیم کارها به خوبی پیش می رود.

 

وی افزود : در بحث راست گردها در سطح شهر تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و اداره برق ایجاد شده است.

 

امینی روش ادامه داد: در بحث برون شهری نیز عزیزان ما در حوزه راه و شهرسازی با جدیت در دوبانده کردن مسیرها دارند پیگیری و کار میکنند که اینها همه آمار تصادفات را کاش می دهد.

 

وی با ابراز نگرانی گفت : در بحث حمل و نقل مسافرکش های خارج از شهر وضعیت خوبی نداریم .

 

وی افزود : وضعیت نابسامانی در ایستگاه جیرفت به کرمان به چشم می خورد و خودروهای شخصی صلب آسایش کرده اند که هر چه سریع تر باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود .

img_6645

وی با تقدیر از عوامل راهنمایی و رانندگی گفت : یک طرفه شدن چهارراه دهخدا به طرف خیابان ۱۷ شهریور کار بسیار خوبی بود که توسط راهنمایی رانندگی انجام شد

 

. فرماندار جیرفت گفت : وضعیت بنگاه ها و تعمیرگاه های حدفاصل چهارراه زندان تا مدرسه امیرکبیر بسیار نامناسب و چهره شهر را زشت نموده است.

 

وی نیز با اشاره به حدفاصل چهارراه جهاد افزود: لوله های بیرون زده از مغازه های این خیابان نیز بسیار نامناسب است که در جهت رفع این موارد اقدام شود.

 

امینی روش نیز با اشاره به ایجاد تعامل بین آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی گفت : کلاس های آموزشی که در مدارس می گذارند راهنمایی و رانندگی بیشتر شرکت کند .

 

امینی روش در ادامه در خصوص نقش فرهنگ در کاهش بار ترافیکی گفت: بی گمان اقدامات فرهنگی برای رعایت کردن قوانین راهنمایی رانندگی می تواند در کاهش بار ترافیکی ، تصادفات شهر و افزایش ضریب امنیت افراد موثر باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با بررسی نواقص و نیازها و با همکاری همه جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام نمایند .

 

در ادامه جلسه مصوبات جلسه قبل و مسائل ترافیکی شهرستان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت

 

img_6653img_6648img_6643img_6641img_6635img_6639