. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 17189 تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | 14:17 ب.ظ

بازدید قضات جنوب کرمان از زندان جیرفت/ تصاویر

به گزارش کنارصندل ، قضات  شهرستانهای جنوبی کرمان در راستای اقدامات اخیر قوه قضاییه در جهت کاهش جمعیت کیفری از زندان جیرفت بازدید و مشکلات مددجویان را پیگیری کردند .   رییس دادگستری شهرستان جیرفت در این بازدید در جمع مددجویان ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله حسین (ع)گفت:زندان  بهترین فرصت برای اصلاح […]

به گزارش کنارصندل ، قضات  شهرستانهای جنوبی کرمان در راستای اقدامات اخیر قوه قضاییه در جهت کاهش جمعیت کیفری از زندان جیرفت بازدید و مشکلات مددجویان را پیگیری کردند .

 

رییس دادگستری شهرستان جیرفت در این بازدید در جمع مددجویان ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله حسین (ع)گفت:زندان  بهترین فرصت برای اصلاح و تربیت مددجویان می باشد و مددجویان باید از این فرصت برای سازندگی جامعه استفاده کنند .

 

احمد علی انجم روز افزود مددجویان بایستی از برنامه های فرهنگی و آموزشی زندان استفاده کرده و در جهت رشد و بالندگی کشور گام بردارند.

 

وی خاطر نشان کرد هدف از مجازاتهای قانونی صرف تنبیه مددجویان نمی باشد بلکه اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه هدف اصلی می باشد .

 

رییس اداره زندان جیرفت در این بازدید گفت همکاری و تعامل بسیار خوب اداره زندان و مراجع قضایی جنوب کرمان باعث کاهش مشکلات قضایی مددجویان گردیده و تمامی قضات سعی و تلاش خود را دارند تا در جهت اهداف عالیه قوه قضاییه گام بردارند .

 

حسین برشان افزود عرض حضوری مددجویان به صورت چهره به چهره با قاضی پرونده باعث آرامش روحی و روانی مددجویان می باشد و مددجویان سعی و تلاش خود را در جهت جبران می کنند .

 

در این بازدید قضات شهرستانهای جیرفت ،عنبرآباد ،رودبار و فاریاب حضور داشتند و پس از عرض حضوری با مددجویان و استماع مشکلات آنان دستورات لازم را در جهت پیگیری و رفع مشکلات مددجویان صادر نمودند

 

img_4773 img_4754 img_4831 img_4882

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =