شهدای ما گنج این نظام و انقلاب هستند و دیواری هستند که انقلاب را حفظ کرده اند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، شامگاه دوشنبه نوزدهم مهرماه به همت حوزه بسیج سیدالشهدا (ع) رومرز یادواره شهدای روستای کنارصندل با حضور فرمانده تیپ امام جعفر صادق (ع) قم، فرمانده سپاه جیرفت، رئیس بنیاد شهید جیرفت و مردم برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت در خصوص دست آوردهای دفاع مقدس و رشادت رزمندگان ، شهدا و جانبازان کشورمان در جنگ تحمیلی صحبت کرد و گفت: اگر امروز ما آرامش و آسایشی داریم از برکت همین خون شهداست.

حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ امام جعفر صادق (ع) قم هم ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) با اشاره به داستان حضرت موسی و خضر گفت: امام خمینی (ره) که پدر انقلاب است یک گنج پنهان را در زیر دیواری از خون ۲۳۰هزار شهید برای فرزندان یتیمش به یادگار گذاشته است و آن گنج, انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همه افراد در نظام جمهوری اسلامی وظیفه تلاش برای حفظ این گنج را دارند چرا که گنج دزدان دنبالند که این گنج را بدزدند هم در داخل کشور گنج دزد داریم هم در خارج کشور.

حجت الاسلام طیبی فر بیان کرد: مگر افرادی نبودند در کشور که تابلوهای شهدا را جمع میکردند مگر بعضیها نرفتند پول بیگانه را گرفتند و آمدند علیه دیوار انقلاب ناسپاسی کردند، اینها گنج دزدانند که امروزه بعضی جاها مسؤلند. گنج دزدان باید بدانند که گنج انقلاب رهبر دارد خانواده شهدا دارد.

وی با بیان اینکه شهدا بر غیرت مردان و حیای زنان تاکید داشتند گفت: شهدای ما گنج این نظام و انقلاب هستند و دیواری هستند که انقلاب را حفظ کرده اند.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق (ع) در ادامه اظهار داشت: امروز کسانی هستند که سخن از امام میگویند و ادعای امام شناسی دارند اما شمشیر زبانشان دست بیگانه است و حرفهای دشمن را نشخوار میکنند اینها لشکر عبیدااله هستند. ما از مکتب عاشورا باید بدانیم که برای حفظ اسلام باید همه جان و مالمان را فدا کنیم.

روستای کنارصندل دو شهید به نامهای شهید غلامعلی خشایی و شهید محمود دژبانپور را تقدیم اسلام کرده است.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES